معرفی چرخ گوشت تسمه ای : فروشگاه تجهیزات

یکی از لوازم بسیار پرکاربردی در آشپزخانه های صنعتی و قصابی ها، چرخ گوشت صنعتی می باشد که حجم بالایی از گوشت را در زمان کوتاه چرخ می کند.

چرخ گوشت صنعتی به دو مدل تسمه ای و گیربکسی تولید می شود که در عملکرد و شیوه چرخ کردن گوشت، مشابه عمل می کنند. تنها تفاوت این دو نوع چرخ گوشت در الکتروموتور آنها می باشد که در مدلهای تسمه ای انتقال نیرو توسط تسمه و در مدلهای گیربکسی توسط چرخ دنده و گیربکس صورت می گیرد. استفاده از چرخ گوشت تسمه ای برای کبابی ها، رستوران ها و کترینگهای بزرگ بسیار مرسوم می باشد. در عین حال نسبت به انواع گیربکسی قیمت پایین تری نیز دارد. فروش چرخ ‌گوشت تسمه ای از طریق سایت انجام می گیرد. 

نامگذاری این دستگاه به دلیل موتور تسمه‌دار آن می باشد و تعداد تسمه‌های موجود در آن میزان قدرت دستگاه را تعیین می‌کند. لذا هرچه تعداد تسمه‌های دستگاه بیشتر باشد، قدرت چرخ گوشت نیز بیشتر خواهد بود.

تنوع در چرخ گوشت تسمه ای : فروشگاه تجهیزات

این دستگاه ها به دو شکل نیمه صنعتی و صنعتی عرضه می گردند که از لحاظ ظاهری به صورت رومیزی و ایستاده ساخته می شوند. مدلهای رومیزی معمولا ابعاد کوچکتری دارند و در مکانهایی که حجم کاری کمتری دارند به کار برده می شوند. چرخ گوشت تسمه ای ایستاده حجم بیشتری از گوشت را چرخ می کند و دارای چرخ هایی در قسمت پایه ها می باشد تا جابجایی آسان شود.

چرخ گوشت تسمه ای می تواند دارای یخچال یا بدون یخچال باشد و بر اساس تعداد تسمه و اندازه دهانه خروجی گوشت در صنایع غذایی اندازه‌های مختلفی دارد.

مشخصات چرخ گوشت تسمه ای : فروشگاه تجهیزات

مشخصه بارز چرخ گوشت تسمه ای استفاده از تسمه به جای چرخ دنده جهت انتقال قدرت از موتور به قطعات دستگاه می باشد. همین ویژگی دستگاه موجب می گردد تا بتوان مواد آبداری مانند پیاز یا سیب زمینی را نیز همراه با گوشت چرخ کرد.

جنس بدنه چرخ گوشت تسمه ای از جنس کاملا استیل و ضد زنگ و ضد خش ساخته می شود که امکان شستشوی دستگاه را فراهم می کند. جنس مخزن گوشت نیز از استیل می باشد و همچنین تیغه و پنجره این دستگاهها تمام استیل هستند. قطعات استیل ضد زنگ دستگاه موجب می شود هنگام کار و پس از خاموش کردن دستگاه، قطعات را با گوشت داخلشان از هم جدا کرده و در یخچال قرار داد تا فاسد نشود.

چرخ گوشت تسمه ای با دهانه های خروجی با سایز متنوع و ابعاد مختلف تولید می گردد که به سه دسته ی چرخ گوشت تسمه ای 32، چرخ گوشت تسمه ای 42 و چرخ گوشت تسمه ای 52 تقسیم می شوند، چرخ گوشت  32 تسمه ای از پر فروش ترین چرخ گوشت ها می باشد.

وجود کلید چرخش معکوس یا همان کلید چپ گرد و راست گرد، در کنترل حرکت محور چرخ گوشت بسیار تاثیرگذار است و زمانیکه گوشت در داخل گلویی گیر می کند یا موقع تمیز کردن دستگاه موجب خروج تکه های گوشت می شود.

اغلب دستگاههای چرخ گوشت تسمه ای توانایی چرخ کردن 300 الی 400 کیلو گرم گوشت را در ساعت بدون وقفه و بدون افت کیفیت دارند و همچنین توان موتور این چرخ گوشت‌ها از 4 اسب بخار تا 10 اسب بخار است.

از دیگر ویژگی‌های چرخ‌ گوشت‌ تسمه‌ای می‌توان به مصرف کم برق اشاره نمود. 

مزیت چرخ گوشت تسمه ای نسبت به مدلهای گیربکسی : فروشگاه تجهیزات

در کبابی ها و فست فودها جهت پخت کباب و همبرگر نیاز است که به همراه گوشت مواد غذایی دیگری مانند پیاز یا سیب زمینی را نیز چرخ کرد که چرخ گوشت تسمه ای به بهترین نحو این کار را انجام می دهد. تسمه پلاستیکی در مجاورت با مواد آبدار صدمه ای نمی بیند و زنگ نمی زند. از طرف دیگر، ساختار چرخ گوشت تسمه ای به گونه ایست که نیاز به تخلیه آب یا ذرات باقی مانده از مواد چرخ شده ندارد و اینگونه ذرات و مایعات هرگز در چرخ گوشت تسمه ای جمع نمی شوند.  خرید چرخ گوشت با ارزان ترین قیمت انجام می گیرد. 

 

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 181
نمایش همه
علاقه مندی ها ()