در گذشته، ریز کردن و خرد کردن گوشت توسط نیروی دست و چاقو انجام می شد و اینکار هم انرژی زیادی نیاز داشت و هم وقت زیادی می گرفت. در ضمن احتمال ورود آلودگی و میکروب و گرد و غبار به مواد غذایی وجود داشت. با گذشت زمان دستگاه های چرخ گوشت اختراع شدند و به مرر زمان از حالتهای دستی به شکل برقی درآمدند تا امروز که با مدلهای مختلف و کارایی های متنوع طراحی و تولید می شوند. مدلهای برقی چرخ گوشتهای اولیه به شکل تسمه ای بوده اند که همچنان نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

چرخ گوشت تسمه ای از ابتدایی ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی به شمار میرود که برای آماده کردن انواع گوشت جهت تهیه غذاهای ایرانی و خارجی کاربرد دارد و در قصابیها،  رستورانها، فست فودها، مراکز تهیه غذا، تالارهای پذیرایی، کبابی ها و آشپزخانه منازل استفاده می شود.

معرفی انواع چرخ گوشت تسمه ای : فروشگاه تجهیزات

چرخ گوشت تسمه ای در مدلهای خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی به شکل رومیزی و ایستاده طراحی و ساخته می شود. این دستگاه ها می توانند یخچال دار یا بدون یخچال و تکفاز یا سه فاز باشند. مدلهای تسمه ای براساس اندازه دهانه و سایز تسمه ها در مدل های مختلفی موجود می باشند که با اندازه های ۲۲، ۳۲، ۴۲ و ۵۲ سانتیمتر در دو مدل ثابت و متحرک طراحی می‌شوند. در مدل ثابت برخلاف نوع متحرک آن، قسمت کله‌ای دستگاه از بدنه جدا نمی‌شود.

ویژگی های چرخ گوشت تسمه ای فروشگاه تجهیزات

برجسته ترین ویژگی چرخ گوشت تسمه ای این است که جهت انتقال نیرو و انرژی بین موتور و قطعات داخلی از تسمه استفاده می شود و امکان چرخ کردن راحت و سریع مواد غذایی آب دار مانند سیب زمینی یا پیاز را به صورت جداگانه و یا همراه با گوشت فراهم می کند. با این کار صدمه ای به قطعات داخلی دستگاه وارد نمی شود زیرا ساختار چرخ گوشت تسمه ای به گونه ایست که نیاز به تخلیه آب یا ذرات باقی مانده از مواد چرخ شده نمی باشد و هرگز در دستگاه جمع نمی شوند. در ضمن تسمه از جنس پلاستیک بوده و با آب مواد غذایی واکنشی نشان نمی دهد. فروش چرخ ‌گوشت تسمه ای در سایت به صورت اینترنتی انجام می گیرد.

بدنه چرخ گوشت تسمه ای از جنس فولاد و استیل ضدزنگ ساخته می شود و قطعات چرخ گوشت به ویژه قطعاتی که با مواد غذایی در تماس هستند مانند مخزن گوشت، تیغه و پنجره؛ عموما از استیل مرغوب و ضد زنگ و ضد خش می باشند که این امر باعث افزایش عمر دستگاه و جلوگیری از خوردگی قطعات خواهد شد.

مجهز شدن چرخ گوشت تسمه ای به کلید چپ گرد و راست گرد کمک می کند تا مارپیچ داخل گلویی، حرکتی معکوس داشته باشد و می توان حرکت محور را به راحتی کنترل نمود. زمانیکه چرخ گوشت به سختی کار می کند یا هنگام پاکسازی دستگاه پس از اتمام کار، با استفاده از دکمه معکوس، می توان مواد داخل مارپیچ را تخلیه کرد. این کار از فشار مضاعف به موتور چرخ گوشت جلوگیری کرده و موجب افزایش عمر دستگاه می شود.

انواع چرخ گوشت تسمه ای با قدرت‌های بین ۳ تا ۱۰ اسب بخار تولید می شوند و می‌توان با استفاده از آنها گوشت را در حجم زیاد تولید کرد؛ تا جائیکه توانایی تولید گوشت چرخ شده تا ۴۰۰ کیلوگرم در ساعت بدون وقفه و بدون افت کیفیت را دارا می باشند.

در چرخ گوشت تسمه ای به دلیل حذف چرخ دنده و جعبه گیربکس و وجود تسمه به عنوان حرکت دهنده ی اجزای چرخ گوشت، هزینه ی تولید به صورت قابل توجهی کاهش پیدا کرده و در نهایت قیمت چرخ گوشت تسمه ای کمتر میشود. فروش چرخ گوشت در برند های معتبر انجام می گیرد. 

خرید چرخ گوشت تسمه ای از فروشگاه تجهیزات

فروشگاه تجهیزات با عرضه بهترین و باکیفیت ترین دستگاه های چرخ گوشت که توسط گروه ایتالیایی مینروا و امگا تولید می شوند، توانسته مشتریان خود را از خرید این دستگاهها راضی نگه دارد. برای خرید چرخ گوشت می توانید به صورت غیر حضوری و به صورت حضوری اقدام فرمایید.

 

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 180
نمایش همه
علاقه مندی ها ()