باتری اوربیتال به عنوان یکی از برندهای شناخته شده در بازار عرضه می شود و امروزه توسط شرکت های خودروسازی و همچنین رانندگان محصولات این برند را در صورت نیاز برای تعویض باتری اتومبیل خود انتخاب می کنند. نکات متعددی در انتخاب و خرید باتری اوربیتال وجود دارد که می توان به مشخصات فنی محصولات این برند اشاره نمود. نسل جدید باتری های ماشین از دستۀ باتری های اتمی است که توانسته اند به میزان قابل توجهی هزینه های نگهداری آنها را کاهش دهند. در واقع باتری اتمی اوربیتال دیگر نیاز به افزودن آب ندارد و دارای قابلیت شارژ مجدد می باشند و این مسئله طول عمر باطری های اوربیتال را بهبود بخشیده است. جهت مطالعۀ مشخصات فنی باتری ها و خرید باتری اوربیتال و... می توانید به سایت فروشگاه چرخ و یدک مراجعه نمائید.

معرفی انواع باتری اوربیتال

باتری ماشین نقش اساسی بر روی نحوۀ عملکرد اتومبیل دارد و افراد می توانند متناسب با مشخصات فنی اتومبیل و میزان آمپر باتری فابریک اتومبیل، اقدام به خرید باتری اوربیتال نمایند. از ویژگی های بارز باطری های اوربیتال می توان به مقاومت بالای آن در برابر شارژ بیش از حد، سرعت بالای شارژ پذیری، حداقل خوردگی ترمینال ها، بهره گیری از صفحات سرب کلسیم به عنوان سلول های اصلی باتری و عدم نیاز به نگهداری اشاره نمود. در همین راستا اکثر رانندگان باتری اوربیتال را به عنوان یکی از پیشنهادهای اولیۀ خود در نظر می گیرند. سپس متناسب با نیاز اتومبیل، باطری ماشین را با آمپر مناسب تهیه نمایند. از انواع باتری اوربیتال می توان به باطری اوربیتال قرمز، نقره ای، پریمیوم و AFB اشاره نمود که هر کدام از آنها دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد هستند که هنگام خرید باتری اوربیتال باید توجه لازم را داشته باشید.

جهت ساخت باطری اوربیتال نقره ای از فلز نقره بهره گرفته شده است که این مسئله باعث شده تا خودرو را بتوانند تنها با یک تک استارت روشن نمایند . جهت بررسی بیشتر و  سفارش   خرید سپاهان باتری و باتری اوربیتال می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 154
نمایش همه
علاقه مندی ها ()