نقاشی ساختمان در تهران از محبوبیت زیادی برخوردار است و افراد زیادی متریال رنگ را به عنوان پوشش سطوح دیوار و سقف انتخاب می نمایند. یکی از اقدامات مهمی که پیش از رنگ آمیزی ساختمان بایستی صورت گیرد، انجام بتونه کاری و سمباده زنی است که در راستای پوشاندن سطوح ناهموار، ترک خورده و حفره های سوراخ صورت می گیرد. به عبارتی اگر قسمتی از سطوح دیوار و سقف دارای ترک خوردگی و سوراخ باشد، با استفاده از کاردک با بتونه پر می شود و پس از خشک شدن، سمباده برای هموار و صاف کردن سطوح ناصاف بهره می گیرند. اجرای نقاشی ساختمان در تهران به واسطۀ گروه های ساختمانی مجرب صورت می گیرد و مجموعۀ رنگ کاران نیز به عنوان یکی از گروه های فعال و با سابقۀ درخشان سال های متوالی است که توانسته اند پروژه های متعددی را در حوزۀ خدمات نقاشی ساختمان در تهران به سبک های مدرن و امروزی انجام دهند.

مراحل اصولی نقاشی ساختمان

پس از مرحلۀ بتونه کاری و سمباده زنی، نوبت به یکنواخت سازی سطوح مورد نظر با استفاده از پرایمر می باشد. تکنیک های نقاشی ساختمان در تهران نسبت به شهرستان ها متفاوت صورت می گیرد که البته ارتباط مستقیم با میزان تسلط و تجارب هر یک از گروه های نقاشی ساختمان دارد. مواد پرایمر بستر سطوح را برای نقاشی ساختمان آماده می سازد. جهت جلوگیری از ریختن رنگ بر روی تجهیزات مختلف از جمله کلید، پریزها، قرنیزها و ... از چسب نواری مخصوص بهره گرفته می شود.

بدون شک حین انجام رنگ آمیزی، قطرات رنگ بر روی سطوح مختلف چکه می کند و به همین دلیل می تواند از زیبایی کار کاسته و زحمت تمیزکاری بیشتری را برای تیم به همراه داشته باشد. این نکتۀ مهمی است که هنگام اجرای رنگ آمیزی حرفه ای می بایسد در نظر گرفته شود.خدمات نقاشی ساختمان در تهران توسط نقاش ساختمان حرفه ای به سبک های مدرن و کلاسیک و متریال متفاوت از جمله رنگ روغن، رنگ پلاستیک، پتینه، بلکا، مولتی کالر و ... توسط گروه رنگ کاران ساختمان قابل ارائه می باشد.

 ارتباط با گروه نقاشی ساختمانی 

آدرس: تهرانپارس خیابان امین خیابان امیر شرقی پلاک ۷۴

ایمیل: info@rangkaran.com

شماره تماس : 09124447263   بیرامی

شماره تماس: 09197361233 - 02177248655              

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 285
نمایش همه
علاقه مندی ها ()