گچ کاری ساختمان از جمله خدمات گچ کاری ساختمان توسط یک تیم مجرب و حرفه ای صورت می پذیرد چون یک سری نکات و فنون وجود دارد که می بایست پیش از انجام کار در نظر گرفته شوند. به طور کلی از متریال گچ برای اجرای گچ کاری ساختمان و گچبری بهره گرفته می شود. همانطور که می دانید علت استقبال از گچ در امور ساخت و ساز، به دلیل کیفیت بالا و رایج بودن این ماده در سراسر کشور می باشد. اجرای عملیات گچ کاری ساختمان یا سفید کاری در نمای داخلی و خارجی ساختمان های مسکونی و غیره صورت می پذیرد.

هم اکنون بدون در نظر گرفتن طرح و جزئیات خاصی، حکاکی بر روی نمای داخلی ساختمان صورت می گیرد و یک گچ کار ساختمان حرفه ای از متریال آهک، سیمان و گِل نیز استفاده می نمایند. مجموعۀ رنگ کاران دارای سابقه ای درخشان در زمینۀ اجرای پروژه های گچ کاری ساختمان می باشند.

عوامل تعیین کنندۀ قیمت گچ کاری ساختمان

همانطور که می دانید ماهیت اصلی گچ، زودگیر بودن آن می باشد. بنابراین فردی که در حوزۀ گچ کاری ساختمان فعالیت دارد، می بایست تسلط، مهارت و سرعت عمل بالایی در این حوزه داشته باشند. از مزایای مهم به کارگیری گچ در حوزۀ ساخت و ساز می توان به در دسترس بودن، وزن سبک ، قابلیت شکل پذیری بالا ، خاصیت زودگیری ، قدرت بالای ترکیب و مقاومت بالا در برابر حریق اشاره نمود. بدین ترتیب همچنان شاهد اجرای گچ کاری ساختمان در مرحلۀ پایانی طراحی نمای داخلی و خارجی سطوح دیوار و سقف می باشیم. هزینۀ گچ کاری ساختمان و خدمات نقاشی ساختمان بر اساس میزان مصرف مواد اولیه، متراژ فضای مورد نظر بر حسب هر متر مکعب و رعایت اصول اولیه برای زیرسازی تعیین می گردد که می توانید با گروه رنگ کاران ساختمان تماس حاصل فرمائید.

ارتباط با گروه نقاشی ساختمانی 

آدرس: تهرانپارس خیابان امین خیابان امیر شرقی پلاک ۷۴

ایمیل: info@rangkaran.com

شماره تماس : 09124447263   بیرامی

شماره تماس: 09197361233 - 02177248655    

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 280
نمایش همه
علاقه مندی ها ()