تا کنون عنوان "رادیولوژی دندان" را شنیده اید و یا حداقل یکبار تجربۀ انجام آن را داشته اید. رادیولوژی دندان شیوه ای مناسب در راستای تشخیص مشکلات مرتبط با دهان و دندان می باشد و بنابراین دندانپزشکان پیش از هر درمانی به بیماران انجام روش های مختلف رادیوگرافی را تجویز می کنند. در این مقاله قصد داریم بیشتر به معرفی روش های مختلف رادیولوژی دندان بپردازیم، تا اطلاعات جامع تری نسبت به این موضوع مهم کسب نمائید. رادیولوژی داخل دهانی و خارج دهانی دو شیوۀ اصلی برای ارائه خدمات رادیولوژی دندان به شمار می روند که توسط دستگاه های پیشرفته به شیوه های متفاوتی تصویربرداری می شوند که در نهایت نتیجۀ مورد نیاز دندانپزشکان را بر روی ورق های مخصوص و یا فایل های تصویری و داکیومنت ثبت می کنند. چندین سال از فعالیت مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل می گذرد و این مرکز مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های تشخیصی بوده و در مدت زمان کوتاهی هر یک از شیوه های تصویربرداری را با دقت و سرعت بالا انجام می دهند.

انواع رادیولوژی داخل و خارج دهانی

پوسیدگی دندان، بررسی وضعیت ریشه های دندان، سلامت بودن قسمت های استخوانی اطراف دندان، بررسی بافت نرم دهان از نظر غده های خوش خیم و بد خیم، پیگیری روش های درمانی و ... تنها برخی از تشخیص هایی است که یک دندانپزشک می تواند با مشاهدۀ نتایج رادیولوژی دندان از آنها آگاه گردد. بدین وسیله می تواند مناسب ترین روش درمان را برای بیماران در نظر بگیرند. بایت وینگ، پری اپیکال، OPG، اکلوزال، سی تی اسکن استاندارد، توموگرافی، سیالوگرافی و ... از جمله روش های مختلف رادیولوژی دندان به شمار می روند که با استفاده از دستگاه های کاملاً پیشرفته قابل تصویربرداری می باشند.

در این مرکز خدمات سی تی اسکن دندان نیز ارائه می شود. مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل با تأمین پیشرفته ترین دستگاه های رادیولوژی دندان همواره آمادۀ خدمات رسانی به مراجعین محترم می باشند.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 281
نمایش همه
علاقه مندی ها ()