اره استخوان بر قصابی

اره استخوان بر قصابی دستگاهی صنعتی محسوب می شود که برای سهولت و افزایش سرعت در خرد کردن أنواع گوشت تازه و یخ زده و استخون کاربرد دارد. کشتارگاه ها و سرد خانه ها ،آشپزخانه ادارات و ارگانها، رستوران‌ها، هتل‌ها و قصابی‌های بزرگ از اره استخوان بر قصابی استفاده می کنند. فروش اره استخوان بر قصابی از طریق سایت انجام می گیرد.

این دستگاه از قطعات اصلی به نام میز کار یا عرشه، تیغه و فک تشکیل شده است. برای کار با اره استخوان بر قصابی  شما باید گوشت، ماهی و یا مرغ را بر روی صفحه دستگاه قرار داده و به این ترتیب گوشت به صورت اتومایتک برش داده می شود. در این دستگاهها اندازه و ضخامت گوشت را می توان تعیین کرد و برای برش گوشت غذاهایی مانند دنده کباب بسیارمناسب می باشد.

طراحی دستگاه به گونه ای ست که براحتی میتوان آن را تمیز کرد و همینطور تیغه دستگاه قابل جابه جایی و تعویض میباشد.

بدنه و میز کار دستگاه اره استخوان بر قصابی تماما استیل می باشد از این جهت در برابر رطوبت، آب، خوردگی و زنگ زدگی از مقاومت کافی برخوردار است.

سطح میز کار یا سینی این دستگاه کاملا براق، صیقلی و صاف است و هیچ گونه زائده ای در سطح آن دیده نمی شود. بنابراین از ایجاد آلودگی جلوگیری می کند و باعث سهولت در قرار دادن گوشت بر روی آن می‌شود.

تیغه های برش این دستگاه ها غالبا از جنس فولاد بوده و دارای یک عدد تیغه یدکی نیز می باشند. این تیغه ها و پایه های دستگاه قابل تنظیم هستند.

قطعات اره استخوان بر قصابی به‌راحتی از هم جدا می‌شوندو براحتی قابل نظافت و شستشو هستند. بدین ترتیب تمامی مسائل بهداشتی در ساخت آن رعایت شده است.

 جدا از مسائل بهداشتی، نکات ایمنی هم در این دستگاهها در نظر گرفته می شوند مثل تعبیه کردن گارد محافظ برش و تمامی دستگاهها مطابق با استاندارد CE اروپا ساخته شده اند.

اغلب اره های استخوان بر با برق سه فاز کار می‌کنند و موتور آنها اصولا دارای تهویه داخلی می باشد.

خریداران اره استخوان بر قصابی با استفاده از این دستگاه توانایی اسلایس کردن گوشت به صورت استیک را دارند.

رعایت نکات ایمنی هنگام کار با اره استخون بر قصابی

  • هوشیار بودن و عدم استفاده از داروهای خواب آور
  • استفاده از عینک، ماسک محافظ صورت، دستکش و پیش بند قصابی
  • داشتن مهارت و قدرت جسمانی کافی

ویژگیهای اره استخوان بر قصابی موجود در فروشگاه مینروا امگا

  • عرشه کاملا صاف و بدون شیار و برجستگی
  • دارای تمیز کننده خودکار تیغه
  • دارای موتور قدرتمند و پرسرعت
  • کلید قطع اضطراری
  • بدنه تمام استیل
  • ایمنی بسیار بالا
  • کاربری آسان
  • دارای غلاف تیغه و اهرم فشار گوشت
  • برق مصرفی تک فاز و سه فاز
  • کیفیت بالا در طراحی ورقه ها و قطعات
  • دارای تهویه داخلی موتور جهت جلوگیری از داغ شدن آن
  • دارای سامانه تنظیم ولتاژV.R

اره استخوان بر قصابی مینروا در فروشگاه مینروا امگا

مینروا یک برند ایتالیایی است که استخوان بر صنعتی را با کیفیت بسیار بالا تولید و عرضه می کند. محصولات این شرکت مقاومت بسیار بالایی داشته و به استیل هایی از جنس استنلس مجهز شده اند. اره قصابی مینروا با استانداردهای بهداشتی و ایمنی EC تطابق دارد و یکی از بهترین برندها در بازار دستگاه استخوان بر صنعتی محسوب می شود.

خرید و فروش اره استخوان بر در فروشگاه مینروا امگا

سایت فروشگاه مینرو امگا به عنوان یکی از عرضه کنندگان تجهیزات آشپزخانه صنعتی، خرید اره استخوان بر دستی را به صورت اینترنتی نیز فراهم کرده است تا متقاضیان از سرتاسر کشور قادر به تهیه این وسیله صنعتی باشند.

فروش اره های استخوان بر در فروشگاه مینروا امگا

فروشگاه مینروا امگا، منبعی معتبر و مطمین جهت خرید اره استخوان بر قصابی در ابعاد بزرگ و کوچک با بهترین قیمت و کیفیت می باشد. این فروشگاه  کار خرید اره استخوان بر قصابی را برای شما خریداران را آسان کرده و با مشاوره و فروش حضوری و آنلاین در خدمت مشتریان می باشد.

در پایان بهتر است به این نکته هم اشاره شود که فاکتور قیمت یکی از مهم ترین فاکتورهای خرید اره استخوان بر قصابی است. مسلم است که  کیفیت ساخت و کارایی دستگاه در قیمت فروش اره استخوان بر قصابی تاثیرگذار می باشد. فروشگاه مینروا امگا توصیه می کند هنگام خرید اره استخوان بر قصابی علاوه بر قیمت باید به ویژگی هایی همچون قدرت موتور، برند و کیفیت ساخت دستگاه توجه داشته باشید. 

آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 169
نمایش همه
علاقه مندی ها ()