داستان اره از گذشته تاکنون

اره استخوان بر دستی مانند هر دستگاهی که امروزه در اطراف خود مشاهده می کنیم دارای نمونه ابتدایی بوده است که با ظهور تکنولوژی و پیشرفتهای دنیای مدرن ، اره ها نیز تکامل یافته اند. تاریخچه اختراع اره به 3100 سال پیش از میلاد، به مصر باستان می‌ رسد. فروش اره استخوان بر دستی از طریق سایت انجام دهید. 

اره استخوان بر دستی در أنواع اولیه ممکن است فقط به صورت یک تکه سنگ و یا بعد ها به صورت یک تکه فلز بوده باشند که روز به روز تکامل یافته اند تا این که امروزه به دستگاه هایی تبدیل شده اند که به وسیله نیروی برق می توان آن ها را روشن نموده و مواد فوق العاده سخت و محکم را برش داد.

اره استخوان بر دستی دستگاهی ست که برای برش و قطعه قطعه کردن أنواع گوشت تازه و یخ زده، انواع استخوان ، ماهی ، ماکیان ، لاشه گاو و گوسفند استفاده می شود.

اره استخوان بر دستی دارای ساختار ساده ای می باشد و از آنجاییکه با کمک نیروی دست کار می کند به همین دلیل به آن اره قصابی دستی نیز می گویند.

اره استخوان بر دستی دستگاهی کاملا صنعتی است و زیر مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی قرار می گیرد و مانند سایر اره های استخوان بر به گونه ای ساخته می شود تا توانایی خرد کردن أنواع گوشتها و استخوانها را داشته باشد. بنابراین بدنه و تیغه این دستگاه بسیار محکم می باشد. 

سرعت بالای این دستگاه در خرد کردن أنواع گوشت موجب  صرفه جویی در وقت و زمان می شود.

میز کار یا عرشه، تیغه و فک قطعات اصلی دستگاه اره استخوان بر دستی می باشند. اغلب اره های استخوان بر با برق سه فاز کار می‌کنند و اندازه تیغه و سرعت برش و ارتفاع و عمق برش، از شاخص‌های متغیر این دستگاهها می باشند.

مدلهای مختلف اره استخوان بر دستی دارای تیغه های بسیار تیزی می باشند تا بتوانند ساختار محکم استخوان و گوشت یخ زده را برش دهند. این دستگاه ها  دارای تیغه های متفاوتی می باشند که دندانه های این تیغه ها نیز با شکلهای متفاوتی تولید می شوند. هر چه دندانه ها بلند تر باشند، قدرت و سرعت اره استخوان بر دستی هنگام برش بیشتر خواهد بود. البته باید به این نکته توجه داشت که هر چه دندانه های بلندتری در این دستگاه وجود داشته باشد، میزان یکدست بودن گوشت یا استخوان از بین رفته و تکه های گوشت همدست نخواهند بود. تیغه های اره استخوان بر دستی به مرور زمان کند می شوند که باید با دستگاه های تیز کن به تیز کردن تیغه های آن پرداخت و یا این که تیغه ها را تعویض نمود.

نوع برش زدن در اره استخوان بر دستی غالبا به صورت افقی و رفت و برگشتی می باشد.

اره لاشه بر دستی، اره دستی قصابی، اره لاشه بر گاوی، اره لاشه بر برقی، اره لاشه بر قصابی، اره افقی بر قصابی ، اره افقی بر دستی، اره افقی بر لاشه گوسفند و اره افقی لاشه بر گاو از نام های دیگر اره استخوان بر دستی می باشد.

نکاتی که هنگام استفاده از اره استخوان بر دستی باید رعایت کرد

اره استخوان بر دستی دارای  تیغه های بسیار تیز می باشد که در اغلب مدلها این تیغه ها بدون محافظ هستند و به دلیل این که این وسیله توسط نیروی دست و نیروی انسانی کنترل می شود خطرات بیشتری نسبت به استخوان بر صنعتی خواهد داشت. به همین دلیل اپراتورها باید مراقبتها و موارد ایمنی لازم را انجام دهند.  یکی از خطرات اره استخوان بر دستی آسیب رساندن به  دست و انگشتان خواهد بود. از اینرو فردی که این دستگاه را استفاده می کند باید هنگام کار  کاملاً هوشیار بوده و از هیچ گونه داروی خواب آور یا دارو هایی که هوشیاری فرد را کاهش می ‌دهند استفاده نکند. البته برخی شرکت ها، اهرمی دو منظوره را هم برای پوشاندن اره و هم برای استفاده به عنوان اهرم فشار دادن گوشت، برای اره استخوان‌بر دستی تعبیه می‌کنند.

در ضمن فردی که با این دستگاه کار می کند باید کاملاً دارای سلامت جسمی و قدرت بدنی کافی باشد. نکته مهم دیگر پوشیدن لباس هایی است که باعث افزایش ایمنی فردی می شود. پوشیدن پیش بند چرمی، دستکش و عینک از مهمترین پوشش هایی است که هنگام کار باید آن ها را رعایت نمود. از انجاییکه هنگام برش با اره استخوان بر دستی ممکن است قطعات گوشت یا استخوان پرتاب شوند، پس استفاده از عینک و محافظ صورت امری ضروری است. خرید اره استخوان بر قصابی را از سایت انجام دهید. 

موارد استفاده از اره استخوان بر دستی

اره استخوان بر دستی دستگاه‌ ی است که به راحتی می ‌تواند هر نوع استخوان و یا گوشتی را برش دهد از اینرو در کارخانه‌های توزیع گوشت، کشتارگاهها، تولیدی سوسیس کالباس، شیلات و مراکز دیگری که انواع گوشت، مرغ، ماهی و همچنین استخوان ها برای طبخ غذا ها استفاده می ‌شود، کاربرد دارد.

اره استخوان بر دستی می تواند به برش دادن انواع و اقسام مواد گوشتی، مانند استخوان های بزرگ و کوچک، گوشت های یخ زده، گوشت های تازه، ماهی های بزرگ و کوچک و طیور بپردازد. این دستگاه همچنین می تواند کاربرد های بسیاری در مشاغل مختلف داشته باشد. به این معنی که مشاغلی مانند هتل ها و رستوران ها که به طبخ غذا می پردازند، از این دستگاه استفاده می کنند. رستوران ها برای برش دنده و پخت شیشلیک این دستگاه را به کار می برند.

مزایای اره استخوان بر دستی

در این بخش، فروشگاه مینروا امگا شما را با مزایای اره استخوان بر دستی آشنا می سازد:

  • عملکرد راحت تر و قدرتمند
  • قیمت پایین تر اره استخوان بر دستی نسبت به انواع صنعتی
  • توانایی برش گوشت یخزده و نرم با حجم بسیار بالا در زمان کوتاه
  • بسیار سبک و کارآمد با کارکرد ساده
  • برش صاف و یک دست قطعات استخوان و گوشت ها با ظاهر مناسب
  • جلوگیری از هدر رفتن گوشت در برش گوشت هایی که کاملا به استخوان چسبیده اند
  • راحتی در کار به دلیل اندازه کوچک و دستی بودن
  • آزاد بودن قصاب هنگام برش دادن و کار با آن
  • قابل تنظیم بودن سرعت برش

فروش اره استخوان بر دستی در فروشگاه مینروا امگا

فروشگاه مینروا امگا  برترین برندهای تولید کننده اره استخوان بر دستی مانند برندهای Makita ، Bosch ، AEG را گردآوری کرده و تمامی اطلاعات مربوط به أنواع این دستگاهها را در اختیار خریداران قرار داده است. در ساخت اره استخوان بر دستی این برندها از بهترین فناوری‌های روز دنیا استفاده شده است.

فروشگاه مینروا امگا توصیه میکند که جهت خرید اره استخوان بر دستی ابتدا اطلاعات کافی از ویژگیهای آن داشته باشید و سپس اقدام به خرید کنید.

متقاضیان خرید اره استخوان بر دستی می توانند با کارشناسان فروشگاه مینرو ا امگا تماس گرفته و  درباره خرید مناسب ترین دستگاه  راهنمایی های لازم را دریافت کنند.

 آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 172
نمایش همه
علاقه مندی ها ()