خرید اره استخوان بر از مینروا امگا:

در خصوص بحث فروش اره استخوان بر باید گفت که این ابزار مفید در جهت بریدن استخوان مورد استفاده قرار می گیرد. البته با توجه به نام این ابزار به راحتی می‌توان مصارف آن را حدس زد. اره استخوان بر بیشتر در مراکز پروتئینی، کشتارگاه ها، قصابی ها و تولیدی هایی که در خصوص بسته بندی مواد پروتئینی و یا مواد یخ زده پروتئینی فعالیت می کنند مورد استفاده قرار می گیرد. اره استخوان بر دارای مدل های مختلفی می باشد، این مدل ها عبارت است از:

برای استخوان بر دستی

اره استخوان بر برقی.

در واقع اره استخوان بر دستی چندین و چند زیر مجموعه دارد، البته اره استخوان بر برقی نیست دارای تنوع بسیار زیادی است. مثلاً برخی از آنها به صورت ایستاده و برخی دیگر به صورت رومیزی طراحی و تولید می شوند. هر کدام از این اره های استخوان بر را خریداران بنا به مصارف و فضای کاری خود انتخاب می کنند. بدیهی است که در انتخاب اره ها حتماً باید دقت شود زیرا احتمال اینکه محصولی خریداری شود که منطبق با محیط و مصارف شخص نباشد بسیار زیاد است. این موضوع به دلیل تنوع بسیار زیاد این دستگاه ها پدید خواهد آمد، بنابراین یا باید شخص دارای تجربه بسیار زیادی در این زمینه باشد و یا باید با کارشناسان و متخصصان این زمینه مشورت کند. در خصوص خرید اره استخوان بر توصیه می‌ کنیم که برای خرید به فروشگاه مینروا امگا مراجعه شود. در این فروشگاه تمامی برند های اره استخوان بر موجود می باشند. همچنین متخصصان و کارشناسانی در این سایت به صورت دائم در خدمت خریداران عزیز هستند و خریداران می توانند بهترین اره استخوان بر را با مشاوره این کارشناسان خریداری کنند. در نظر داشته باشید که این سایت به لحاظ قیمت کالا ها در ایران زبانزد است و تمامی قیمت های محصولات آن منطبق با اقشار مختلف جامعه تعیین شده است، بنابراین به راحتی می توانید به این مرکز فروش اعتماد کنید و خریدی امن را در این مرکز انجام دهید. در ادامه قصد داریم یکی از مدل های اره استخوان بر را به شما خوانندگان گرامی معرفی کنیم، چنانچه تمایل دارید می توانید ما را همراهی کنید.

فروشگاه مینروا امگا - درباره  اره استخوان بر رومیزی مینروا مدل A/E155:

اره استخوان بر رومیزی مینروا در واقع در میان مدل های ساخته شده توسط کمپانی مینروا کوچکترین اره استخوان بر محسوب می شود، همانطور که از نام این اره می توان حدس زد ساختاری روی میزی دارد. گروه صنعتی مینروا به عنوان یکی از تولید کنندگان نامی دستگاه های آشپزخانه‌ای و صنعتی آشپزخانه ای فعالیت میکنند. همچنین این کمپانی دارای استاندارد ce اروپا می باشد، همانطور که می دانید این استاندارد به لحاظ بهداشت و ایمنی به یک کمپانی اعطا می شود.

فروشگاه مینروا امگا - منبع تغذیه اره استخوان بر رومیزی مینروا مدل A/E155:

توجه داشته باشید که به دلیل این که این اره استخوان بر مصارف صنعتی دارد مطمئناً منبع تغذیه ای آن نیز باید قوی باشد، در همین خصوص باید گفت که این اره با برق سه فاز تغذیه می شود، البته در نظر داشته باشید برای اینکه مصرف این دستگاه بیشتر باشد آن را در نمونه تک فاز نیز تولید کرده‌ اند. بی تردید این مدل به لحاظ توان و قدرت هیچ گونه تفاوتی با مدل سه فاز خود ندارد.

فروشگاه مینروا امگا - قدرت موتور و ساختار بدنه ای اره استخوان بر رومیزی مینروا مدل A/E155:

به لحاظ توان و قدرت موتور این اره در جایگاه خوبی قرار دارد، در واقع توان این موتور ۱ اسب بخار می باشد.

در ساختار بدنه این اره استخوان بر رومیزی پوششی استیل خودنمایی می کند، توجه داشته باشید که به واسطه استفاده از استیل عرشه این اره بسیار صیقلی و صاف است، بنابراین به هیچ عنوان گوشت به بدنه دستگاه و یا سطح عرشه آن نمی چسبد و ایجاد آلودگی نخواهد کرد. در نظر داشته باشید که استفاده از آلیاژ استیل این مزیت را به دستگاه می دهد تا فرایند تمیز کردن و شستشوی آن به سرعت صورت گیرد و تمامی مسائل بهداشتی به بهترین شکل رعایت شوند. سایز عرشه این دستگاه در حدود ۳۹×۴۳.۵ سانتی متر می باشد.

فروشگاه مینروا امگا - امتیاز ویژه اره استخوان بر رومیزی مینروا مدل A/E155:

یکی از امتیازات ویژه و برجسته این اره استخوان بر صنعتی دارا بودن موتور تهویه دار می باشد، در واقع این امتیاز می تواند سلامت موتور دستگاه را در استفاده های طولانی مدت پشتیبانی کند.

یکی دیگر از امتیازات بارز این اره استخوان بر مجهز بودن دستگاه به ترمز برقی می باشد، بدیهی است که این امتیاز می تواند ضریب ایمنی دستگاه را چندین برابر افزایش دهد.

و همینطور سلامت پرسنلی که با این دستگاه مشغول به کار هستند را تضمین نماید. در واقع ترمز برقی می تواند به صورت خودکار در مواقع لزوم و اضطراری دستگاه را به طور کامل متوقف نماید. خرید اره استخوان بر دستی را از سایت انجام دهید.

فروشگاه مینروا امگا - ارتفاع برش در اره استخوان بر رومیزی مینروا مدل A/E155:

ارتفاع برش در این اره استخوان بر ۲۴ سانتی متر است، البته در خصوص عمق برش این دستگاه نیز می‌توان به عدد ۱.۸۲ سانتیمتر اشاره نمود. بنابراین به سادگی می‌ توان تمامی گوشت های استخوان دار و همچنین گوشت های یخ زده را توسط این اره با بهترین کیفیت و بهترین شکل ممکن برش داد.

به عنوان مطلب آخر می توان به یکی از قابلیت های بی بدیل گروه صنعتی مینروا امگا در خصوص تولید این دستگاه اشاره نمود. این مزیت منحصر به فرد با نام سامانه N.V.R شناخته می شود، در واقع این سامانه قادر است ولتاژ مصرفی دستگاه را مهار و تنظیم کند و میزان ولتاژ را بر روی ۲۴ ولت نگه دارد و این در بهینه سازی مصرف انرژی بسیار موثر است.

آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 169
نمایش همه
علاقه مندی ها ()