دستگاه هایی برای برش تکه گوشتهای تازه بزرگ، گوشت منجمد، ماهی، استخوان و مرغ می باشد که در آشپزخانه های صنعتی، رستوران و هتل، قصابی، شرکت های بسته بندی محصولات پروتئینی، کشتارگاه ها و شیلات استفاده می شوند. فروش اره استخوان بر از طریق سایت انجام می گیرد. 

انواع اره استخوان بر : فروشگاه مینروا امگا

دستگاه های اره استخوان بر دارای تنوع زیادی می باشند و در سایزهای مختلفی تولید می شوند که فروشگاه مینروا امگا آنها در سه گروه اصلی تقسیم بندی می کند:

اره استخوان بر رومیزی: اندازه و ابعاد این مدل از دستگاههای استخوان بر کوچکتر از مدلهای دیگر می باشند و به راحتی بر روی میز قرار می گیرند. اگر فضای کمی در محیط کارتان دارید مدلهای رومیزی پیشنهاد می شود. برش های یکسان و هم اندازه از گوشت و استخوان از مزایای اره استخوان بر رومیزی است.

اره استخوان بر ایستاده یا پایه دار: این دستگاهها دارای ابعاد بزرگتر و به طبع دارای قدرت بیشتری می باشند. برای مشاغلی با حجم کاری بالا جهت برش استخوان های بزرگتر و گوشت های حجیم تر از مدل پایه دار استفاده می شود. در رستورانها و کترینگ های بزرگ، کشتارگاه ها، هتل‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز تهیه و توزیع غذا؛ اره استخوان بر ایستاده کاربردی تر می باشد. این دستگاهها معمولا دارای تهویه داخلی هستند تا پس از ساعتها کار مداوم، از داغ شدن موتور ممانعت شود.

ویژگیها و مزایای اره استخوان بر : فروشگاه مینروا امگا

اره استخوان بر با سرعت بالا  گوشت و استخوان را صاف و یکپارچه برش می دهد و باعث افزایش و بهبود عملکرد در ارائه خدمات به مشتریان می شود.

برای تبدیل گوشت و استخوان به قطعات کوچکتر به کمک اره استخوان بر می توانید ضخامت برش را خودتان تنظیم کنید. ضخامت می تواند از چند میلی متر تا چند سانتی متر تنظیم شود.

از آنجاییکه اره استخوان بر با مواد غذایی سر و کار دارد و حفظ بهداشت حائز اهمیت است؛ جنس میز برش در همه ی مدل های این دستگاهها از استیل یا آلومینیوم آنودایز شده ساخته می شود که به راحتی قابل نظافت می باشند. به دلیل صاف و یکپارچه بودن بدنه ی استیل، این دستگاهها را به آسانی می توان شستشو داد.

در ضمن به لطف جنس استیل بدنه و قطعات ؛ دستگاه های اره استخوان بر مقاومت بالایی در برابر رطوبت و آب دارند و دچار زنگ زدگی نمی شوند.

کار با این دستگاهها بسیار ساده است و کافی است تکه های گوشت یا استخوان را زیر تیغه هل دهید.

این دستگاهها غالبا به سیستم N.V.R مجهز می باشند که می تواند ولتاژ دستگاه را ثابت نگه دارد و در شرایط اظطراری آن را متوقف کند.

موتور دستگاه اره استخوان بر دارای محفظه های ایمنی می باشند و مقاومت و ایمنی بسیار بالایی در برابر رطوبت و پاشش آب دارند.

یکی از نکات قابل توجه اره استخوان بر مجهز بودن به بازوی محافظ می باشد که از تماس دست با تیغه جلوگیری می کند. علاوه بر این، با وجود دکمه توقف اضطراری، در صورت لزوم دستگاه سریعا متوقف می شود. فروش اره استخوان بر قصابی از طریق سایت انجام می گیرد.

انواع اره استخوان بر به صورت تک فاز و سه فاز تولید می گردند.

خرید و فروش اره استخوان بر : فروشگاه امگا مینروا

یکی از بهترین شرکت های  تولید کننده اره استخوان بر که در سطح جهانی شناخته شده می باشد، شرکت ایتالیایی مینروا و امگا می باشد. فروشگاه مینروا امگا، مدلهای متنوع اره استخوان بر این شرکت را با ذکر مشخصات و قیمت آنها در اختیار شما قرار داده است تا با بررسی و مقایسه بتوانید خرید دلخواه و مناسب کسب و کاراتان را انجام دهید.

تولیدات شرکت مینروا و امگا دارای کیفیت و استانداردهای جهانی هستند که می توان به داشتن استاندارد CE اروپا اشاره کرد. این گواهی برای رعایت شدن دو جنبه بهداشت و ایمنی به تولیدات داخل اروپا اعطا می شود.

آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 190
نمایش همه
علاقه مندی ها ()