اره استخوان بر چیست؟

اره استخوان بر وسیله ای جهت برش و تکه تکه کردن انواع گوشت و استخوان می باشد که براحتی نیاز مشتریان انواع آشپرخانه های صنعتی، کشتارگاه ها، هتل ها، شرکت های بسته بندی محصولات پروتئینی، قصابی ها و موارد مشابه دیگر را برطرف می نماید.

در این مقاله فروشگاه مینروا امگا به بررسی  فروش اره استخوان بر تولیدی شرکت ایتالیایی مینروا و امگا می پردازد تا متقاضیان این دستگاه با آگاهی نسبت به خرید آن اقدام کنند:

ساختار اره استخوان بر : فروشگاه مینروا امگا

از قطعات اصلی دستگاه اره استخوان بر می توان به الکترو موتور، شاسی دستگاه، میزکار یا عرشه، بازو های راهنما، تابلو برق، صفحه کنترل،  فلکه های دستگاه، تیغه اره نواری و بازوی محافظ اشاره نمود.

همه این قطعات اصلی در کنار یکدیگر و قطعات فرعی دیگری که در مد‌های مختلف متفاوت هستند، دستگاه اره استخوان بر را بوجود می آورند. برای برش گوشت و یا استخوان فقط کافیست آنها را بر روی صفحه میز کار هل دهید تا اره به راحتی و به صورت خودکار عملیات برش را انجام دهد.

انواع اره استخوان بر : فروشگاه مینروا امگا

مرکز خرید اره استخوان بر مینروا  به عنوان یکی از عرضه کنندگان مطرح تجهیزات آشپزخانه صنعتی در ایران، انواع اره استخوان بر را به دو صورت اره استخوان بر رومیزی و اره استخوان بر ایستاده در اختیار مشتریان قرار می دهد. از مدلهای رومیزی در سوپر پروتئین ها،آشپرخانه های صنعتی، هتل ها، قصابی ها و هایپر های کوچک می توان استفاده نمود که با توجه به سایز کوچک این دستگاه ها، بر روی پیشخوان و هرگونه میزی به راحتی قرار می گیرند. مدلهای ایستاده یا پایه دار بطور معمول دارای زمان کارکرد بیشتر، موتور قدرتمند تر و ابعاد بزرگتری نسبت به اره استخوان بر رومیزی می باشند و برای استفاده در کشتارگاه ها، قصابی های بزرگ، مراکز نگهداری گوشت، مراکز توزیع گوشت گاوی و گوسفندی و گوشت مرغ گزینه بسیار مناسبی می باشند.

اره استخوان بر مینروا ساخت ایتالیا در دو نوع تک فاز و سه فاز تولید شده است و هر دو نوع بالای  1 اسب بخار قدرت دارند.

ویژگیهای اره استخوان بر : فروشگاه مینروا امگا

یکی از مزایای اصلی دستگاه اره استخوان بر این است که قادر به برش انواع گوشت با سرعت و دقت بسیار زیاد می باشد. اندازه برش ها قابل تنظیم و یکسان هستند و  تکه های گوشت به طور مساوی و یکدست برش می خورند.

انواع اره استخوان بر ، معمولا با پوشش استیل ساخته می شوند و دارای عرشه ای صاف و صیقلی می باشند تا بر اثر بریدن گوشت، هیچ گونه آلودگی ایجاد نشود. استفاده از آلیاژ استیل در ساخت اره استخوان بر سبب شده است تا شستشو و تمیز کردن آن به آسانی انجام شود و این امر در هرچه بیشتر رعایت شدن امور بهداشتی تاثیر بسزایی دارد.

انواع اره استخوان بر از سامانه ای به نام N.V.R بهره مند هستند که این سامانه با تنظیم و مهار مقدار ولتاژ مصرفی اره استخوان بر، می تواند در افزایش بازدهی دخیل باشد.

سرعت برش در اره استخوان بر صنعتی مینروا بسیار بالا می باشد و برای بریدن گوشت های یخ زده یا گوشت های استخوان دار، در کمال صحت و سلامت و کیفیت و بازدهی قرار دارد.

خرید و فروش انواع اره استخوان بر در فروشگاه مینروا امگا

فروشگاه مینروا امگا به شما خریداران توصیه میکند هنگام خرید اره استخوان بر مانند سایر تجهیزات صنعتی، فضای کار و حجم کار خود را در نظر بگیرید و با بررسی مدلهای مختلف، مدل دلخواهتان را انتخاب کنید. اگر قصد خرید دستگاه اره استخوان بر را دارید می توانید به صورت رایگان از راهنمایی مشاوران فروشگاه مینروا امگا بهره مند گردید.

آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 192
نمایش همه
علاقه مندی ها ()