معرفی چرخ گوشت نیمه صنعتی و فروشگاه مینروا امگا:

در خصوص تعریف چرخ گوشت نیمه صنعتی می‌توان گفت که پسوند نیمه صنعتی در واقع به این جهت بر روی این چرخ گوشت نهاده شده است که قدرت کاربری آن مقداری از چرخ گوشت های خانگی بالاتر و مقداری از چرخ گوشتهای صنعتی پایین تر می باشد، بنابراین به راحتی می توان برای هر دو مصارف از آن استفاده کرد. البته در خصوص مصارف صنعتی نباید به چرخ گوشت نیمه صنعتی زیاد فشار وارد کرد زیرا توانایی و قدرت کافی برای ساپورت کردن حجم گسترده مصارف صنعتی را دارا نمی باشد. بدنه این چرخ گوشت ها را شرکت های تولید کننده از استیل و آلومینیوم در نظر گرفته اند، تیغه ها و پنجره های به کار رفته شده در این چرخ گوشت توانایی تیز شوندگی دارد. از چرخ گوشت نیمه صنعتی می توان در مصارفی مانند مراکز تولید مواد پروتئینی، قصابی ها، مصارف خانگی و غیره نیز استفاده کرد. فروش چرخ گوشت نیمه صنعتی از طریق سایت انجام می گیرد. 

در این چرخ گوشت اهرمی طبیعی شده است که می‌تواند باعث چرخش معکوس شود، بنابراین در هنگام گیر کردن به راحتی می توان با این اهرم مشکل را برطرف کرد.

انواع چرخ گوشت نیمه صنعتی:

چرخ گوشت نیمه صنعتی در دو مدل تولید می شود، این دو مدل عبارت است از:

چرخ گوشت نیمه صنعتی مدل گیربکسی

چرخ گوشت نیمه صنعتی مدل تسمه ای.

یکی از پرطرفدارترین نوع این چرخ گوشت مدل گیربکسی آنها می باشد که به واسطه چرخ دنده و جعبه گیربکسی که در آنها تعبیه شده است قدرت چرخ گوشت بسیار زیاد است، اما نمی‌توان از این مدل برای چرخ کردن همزمان گوشت و مواد آبدار مانند پیاز و سیب زمینی استفاده کرد. مطمئناً چرخ کردن این مواد باعث می شود که پس از مدتی گیربکس قاطی کند و سر و صدای زیادی در چرخ دنده ها ایجاد شود.

فروشگاه مینروا امگا تمامی مدل های نیمه صنعتی چرخ گوشت را دارا می باشد، قیمت این چرخ گوشت ها در مرکز مینروا امگا و تعمیر چرخ گوشت بسیار مناسب و ارزان است.

آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 171
نمایش همه
علاقه مندی ها ()