چسب کاشی پرسلان از جمله مواد اولیه پر کاربرد در صنعت ساخت و ساز به شمار می رود. در واقع اینگونه چسب ها به عنوان جایگزین ملات های سنتی در اجرای پروژه های مختلف به کار برده می شوند. بدین ترتیب به شما پیشنهاد می کنیم متناسب با مصارفی که در نظر دارید، چسب مناسبی را تهیه نمائید که ماندگاری بالایی داشته باشد. همانطور که می دانید که کاشی و سرامیک به عنوان یکی از مصالح پرکاربرد در صنعت ساختمان سازی به شمار می روند که جهت چسباندن آنها بر روی سطوح دیوار و کف نیاز به تهیۀ مواد چسبنده می باشد. برای اطلاع از قیمت خرید چسب کاشی پرسلان بهس یات مراجعه کنید.

هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه به عنوان یکی از مراکز تأمین کنندۀ متریال شیمیایی در تهران همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد و توانسته اند بر حسب نیاز بازار چسب های با کیفیتی در دسترس انتخاب مشتریان قرار دهند.

مزایای مهم چسب کاشی پرسلان

از ویژگی های مهم چسب کاشی پرسلان می توان به خاصیت چسبندگی بالای آن، مقاومت در برابر رطوبت، انعطاف پذیری بالای آنها، شرایط آسان در نگهداری، امکان به کارگیری آن برای کاشی و سرامیک، حداقل جذب آب و در عین حال قابلیت نگهداری رطوبت اشاره نمود. هم اکنون شاهد فروش چسب کاشی پرسلان با بسته بندی های متفاوت می باشیم.

در این صورت صاحبان صنایع در اجرای پروژه های ساختمانی می توانند با آسودگی خاطر متناسب با حجم مصرفی اقدام به خرید چسب کاشی با حجم مصرفی مقرون به صرفه نمایند. از دیگر مشخصه های مهم این نوع چسب ها می توان به قابلیت تحمل دمای بالا اشاره نمود و عمدتاً به مقدار تقریبی 2/5 میلی متر از چسب کاشی پرسلان جهت چسباندن سرامیک ها و کاشی استفاده می کند و مدت زمان لازم جهت خشک شدن این چسب کمتر از یک ساعت می باشد. هم اکنون جهت سفارش  خرید چسب کاشی استخری و چسب کاشی پرسلان در بسته بندی مناسب و با کیفیت عالی می توانید با گروه هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه تماس حاصل نموده و پس از هماهنگی های لازم، محصول مورد نظر خود را خریداری نمائید.

 هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه 

آدرس  :  تهران , سعادت آباد خیابان علامه طباطبایی کوچه 38 پلاک 3 واحد 1

ایمیل  :   info@sepehrarmeh.com

شماره تلفکس  : 88680011 -021

پشتیبانی فنی : 09125866685-09121236190

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 289
نمایش همه
علاقه مندی ها ()