کاربرد ترازو : فروشگاه محک گستر

ضرورت به اندازه گیری و توزین اشیا و اجسام موجود، همواره یکی از دغدغه‌های بشر بوده است و از هزاران سال پیش تاجران جهت خرید و فروش و انجام معاملات نیاز به وسیله ای جهت توزین کالاهایشان داشتند. اختراع ترازو به عنوان وسیله ای برای سنجیدن جرم اشیاء و اجسام، تحولات چشمگیری را در سبک زندگی انسانها رقم زد و موجب سهولت بخشیدن در روند معاملات تجاری گردید. فروش ترازو از طریق سایت انجام دهید.

بر اساس یافته های باستان شناسان از دیوارنگاره های مقبره فراعنه در مصر، یکی از قدیمی‌ترین نقوش به جامانده از اولین ترازوها می باشد که نشان می دهد قدمت استفاده از این وسیله به پنج هزار سال پیش از میلاد باز می گردد.

تحقیقات پژوهشگران نشان می دهد که در طول زمان ترازوها دچار تغییرات بسیاری شده اند و کارکرد آنها به قدری افزایش یافته که به مرود وارد ابعاد مختلف زندگی بشر شده اند. امروزه ترازو ها علاوین بر توزین کاربردهای دیگری نیز دارند و در زمینه های صنعتی، تجاری، پزشکی، سلامت و آزمایشگاهی در خدمت انسان می باشند.

در ادامه، فروشگاه محک گستر به معرفی بیشتر ترازوها می پردازد تا بتوانید مقداری با این وسیله کاربردی آشنا شوید.

معرفی ترازو دیجیتال : فروشگاه محک گستر

ترازوها تا همین اواخر به شکل دستی بودند و عملکرد مکانیکی داشتند. یعنی به این صورت عمل می کردند که از جسم دیگری (معمولا سنگهای آهنی) به عنوان معیار و مقیاس استفاده می شد و اندازه‌گیری جرم اجسام بر اساس مقایسه با این وزنه های سنگی،  انجام می گرفت.  

در طی هزاران سال گذشته بسیاری از معاملات تجاری در سراسر دنیا، توسط ترازو های مکانیکی انجام می گرفت و البته امکان خطا در آنها وجود داشت. اما با پیشرفت علم و ظهور تکنولوژی ترازوهای جدیدتری وارد بازار شدند که به آنها ترازو دیجیتالی گفته می‌شود. در حال حاضر ترازو های دیجیتال از مغازه های خواروبار فروشی در دورافتاده‌ترین مناطق گرفته تا آزمایشگاه های پیشرفته در کلان شهر ها به منظورهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.  

برتری های ترازو دیجیتال به ترازوی مکانیکی : فروشگاه محک گستر

انواع ترازو دیجیتال نسبت به ترازوهای مکانیکی دارای وزن کمتری می باشند و بسته به نوع استفاده در ابعاد متفاوتی تولید می شوند، بطوریکه برخی از ترازوهای گرمی مدلهای جیبی نیز دارند. 

به كمك اين دستگاه می توان در كمترين زمان ممكن وزن اجسام را اندازه گیری کرد که مجهز شدن به قطعات دیجیتالی این امر را میسر می سازد. در کنار سرعت بالا، محاسبه قیمت کالاها توسط ترازو دیجیتال، موجب می گردد تا در زمان صرفه جويي شده و نيازي به محاسبه ذهني و يا استفاده از ماشين حساب نباشد.

دقت بالا در توزین، مهمترین برتری ترازو دیجیتال بر ترازوهای دستی می باشد بطوریکه احتمال خطا در آنها به صفر می رسد.

ترازو دیجیتال بسته به نوع و زمینه ای که مورد استفاده قرار می گیرد، دارای امکانات و قابلیتهای بیشماری می باشد.

انواع ترازو : فروشگاه محک گستر

ترازوهای دیجیتال اغلب بر اساس نوع و زمینه کارکردشان طبقه‌بندی می‌شوند که شامل ترازوی صنعتی، فروشگاهی، آزمایشگاهی، خانگی، آشپزخانه، پزشکی و قطعه شمار می گردد. با توجه به نام ترازوها، می توان زمینه کاربردی آنها را مشخص کرد و هر گروه با توجه به امکانات و قابلیتهایی که به انها اضافه شده می تواند دسته بندی مجزایی نیز داشته باشد. برای مثال ترازو فروشگاهی شامل انواع پرینتر دار، بدون پرینتر، علمک دار، بدون علمک و ترازو لیبل پرینتر می گردد. 

با توجه به تنوع بالای ترازو دیجیتال، خرید ترازوی محک مسلما کار آسانی نیست. یکی از راههای انتخاب ترازوی مناسب و خوب، توجه به شرکت تولید کننده می باشد. ترازوی محک یکی از بهترین تولیدات ایرانی به شمار میرود که توسط شرکت محک تولید می گردد.

این شرکت با فعالیت بیش از دو دهه در زمینه تولید ترازو های فروشگاهی، به یکی از برترین برندهای ایرانی تبدیل شده است.

جهت مشاهده مدلهای مختلف ترازوی محک می توانید از سایت فروشگاه محک گستر دیدن کنید.

 

 فروشگاه محک گستر

ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22
آدرس ایمیل : info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
خط اختصاصی ← 02180808081
تماس نمایندگی ها ← 70-02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712
نمایشگاه و فروشگاه ← خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 211
نمایش همه
علاقه مندی ها ()