فیش پرینتر از لوازم جانبی کامپیوتر می باشد که جهت صدور انواع فیش و رسید به کار می رود. این پرینترها دارای ابعاد کوچکی هستند که بر روی پیشخوان قرار می گیرند و یکی از تجهیزات ضروری در محیط های فروشگاهی، ادارای و صنعتی می باشند. فروش فیش پرینتر از طریق سایت ب قیمت ارزان انجام می گیرد.

امروزه هر مدل فیش که صادر می گردد، از فروشگاه ها گرفته تا رستورانها، از سیستم های نوبت دهی گرفته تا دستگاه های خود پرداز بانک، از مراکز تفریحی گرفته تا بیمارستانها، همگی از فیش پرینتر بهره می برند. وجود این دستگاه پرکاربرد موجب شده است تا سرعت سرویس دهی به مشتریان در این مراکز تا حدود زیادی افزایش پیدا کند.

انواع فیش پرینتر : فروشگاه لیبل پیپر

فیش پرینتر ها را بر اساس ساختار و کاربردی که دارند به دسته های زیر می توان تقسیم بندی نمود:

فیش پرینتر رومیزی یا فروشگاهی: این نوع پرینترها دارای ابعاد بسیار جمع و جور می باشند و فضای بسیار کمی را اشغال می کنند و برای محیط هایی که محدودیت فضا دارند، بسیار مناسب هستند. اتصال فیش پرینتر های رومیزی به صورت کابلی بوده و برای استفاده در مشاغل گوناگون نظیر سوپر مارکت، رستوران و هاپیر مارکت کاربردی می باشند.

فیش پرینتر صنعتی: نوعی از پرینترها که برای مشاغل صنعتی مناسب هستند و دارای بدنه ای مقاومتر نسبت به مدلهای فروشگاهی می باشند. این فیش پرینترها هد قوی تری نیز می دارند تا در مقابل گرد و خاک و رطوبت بتوانند بدون مشکل، انواع فیش ها را چاپ کنند.

فیش پرینتر قابل حمل: این نوع فیش پرینتر ها به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که به راحتی می توان آنها را جابجا کرد و در هر مکانی آنها را به کار برد. مدلهای سیار برای خدمات میدانی مانند اعمال قانون مناسب هستند و می توانند فاکتور و رسید مشتری را در هر مکانی به سرعت چاپ و تحویل دهند. ارتباط این فیش پرینترها با سایر تجهیزات از طریق بلوتوث می باشد.

مکانیزم چاپ فیش پرینتر : فروشگاه لیبل پیپر

امروزه تکنولوژی چاپ حرارتی در فیش پرینترها غالب شده و اغلب مدلها با این شیوه عملیات چاپ را انجام می دهند. فیش پرینتر های حرارتی برای چاپ نیاز به جوهر ندارند و در حقیقت با ایجاد حرارت توسط هد دستگاه، فیش ها صادر می گردند.

فیش پرینترهای حرارتی به دو نوع زیر دسته بندی می گردند:

  • فیش پرینتر حرارتی مستقیم: در این مکانیزم نیاز به جوهر و ریبون نمی باشد و با استفاده از رول های حرارتی یا رول های حساس به گرما عملیات چاپ انجام می شود. فیشهای صادره با این دستگاه ها عمر طولانی ندارند و در مقابل گرما به تدریج محو می شوند.  
  • فیش پرینتر حرارتی غیر مستقیم یا ریبونی: در این روش از ریبون استفاده می شود که با ایجاد حرارت هد بر روی ریبون عملیات چاپ بر روی کاغذهای معمولی انجام می شود. فیش های چاپ شده با این پرینترها دارای دوام بالایی هستند. فروش لیبل پرینتر از طریق سایت با بهترین قیمت انجام می گیرد. 

فیش پرینترهای حرارتی از طریق پورتهای موازي (Parallel)، سریال (COM)، USB و شبکه (Ethernet) به کامپیوتر متصل می شوند که استفاده از پورت USB رواج بیشتری دارد.

مزایا استفاده از فیش پرینتر های حرارتی : فروشگاه لیبل پیپر

از مهم ترین مزایای فیش پرینتر ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای عمر طولانی و عدم نیاز به سرویس مداوم
  • عدم نیاز به شارژ مداوم
  • سرعت و کیفیت چاپ بالا
  • هزینه پایین چاپ و مواد مصرفی
  • اشغال فضای کم
  • بی سرو صدا کار کردن
  • قابلیت نصب آسان

برای خرید فیش پرینتر می توانید به سایت فروشگاه لیبل پیپر مراجعه نمایید و پس بررسی مدلهای موجود در سایت، بهترین و مناسب ترین فیش پرینتر را از میان ده ها مدل و برند مختلف، انتخاب نمایید.  

 

فروشگاه لیبل پیپر 

آدرس ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي ( ساختمان دولفين ) - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02166087260 - 02166087261 
02166087814- 02166087815 - 02166087816
تماس نمایندگی ها ← 02166919619 - 02133510970 - 02155833430 - 02166085712 تماس همراه ← 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 263
نمایش همه
علاقه مندی ها ()