طرح توجیهی بهترین روش برای بررسی یک پروژه به شمار می رود و به نوعی چشم صاحب ایده و سرمایه گذار را در برابر آیندۀ پروژه باز می کند. در واقع تمام جوانب مرتبط با تصمیمات صورت گرفته به صورت دقیق و موشکافانه مورد بررسی قرار گرفته می شوند. همانطور که می دانید صنایع مختلفی وجود دارد که همواره در حال رشد و توسعه هستند و افراد خلاق و کارآفرین به دنبال ایجاد فرصت های عالی برای رشد خود و دیگران، تحت عنوان یک ایده می باشند. بدون شک طرح توجیهی با هدف تجزیه و تحلیل بازار توسط متخصصین گردآوری می شود. هدف از اجرای آن، بررسی زوایای مختلف یک پروژه خام است که از نظر قابلیت اجرا مورد بررسی دقیق قرار گرفته شود. چندین سال است که گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا با اتکاء به نیروی متخصص، تلاش نموده خدمات تخصصی در حوزۀ نگارش انواع طرح توجیهی به مشتریان خود ارائه دهد. مهمتر از آنها، این است که بتوانند نقشۀ راه کامل و جامعی را از مرحلۀ ایده تا اجرا در اختیار ایده پرداز و یا سرمایه گذار قرار دهد.

کاربردهای اصلی طرح توجیهی

کاربرد عمدۀ طرح توجیهی را می توان زمانی که برای دریافت وام به بانک ها می بایست مراجعه نمود، ملاحظه کرد. در واقع گردآوری گزارش طرح توجیهی تحت عنوان دفاعیه از پروژه ای که دارید، می باشد. به نوعی سندی برای نتیجۀ موفقیت آمیز ایده اولیه و پروژۀ شما به شمار می رود. در حالت کلی یک کارشناس بانکی جهت تخصیص سرمایه و بودجه به یک پروژه، در ابتدای کار طرح توجیهی گردآوری شده را مورد مطالعه و بررسی دقیق قرای می دهد و در نهایت اطلاعات مالی درخواستی شما مورد تأیید نهایی قرار گرفته و وام برای شما تخصیص داده می شود.

به طور کلی برای آنکه یک طرح توجیهی مانند طرح توجیهی مرغ مادر گوشتی گردآوری شود، از جوانب مختلف منجمله وضعیت بازار، نحوۀ اجرا و موارد مالی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته می شود که می توانید در اینجا از تخصص گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا بهره مند گردید.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 268
نمایش همه
علاقه مندی ها ()