قطعات بیل مکانیکی کوماتسو اجزای مهم و بخش اصلی آن را تشکیل می دهد و به نوعی تعریف کنندۀ نوع عملکرد و کارایی این ماشین به شمار می رود. بیل مکانیکی از کاربردی ترین ماشین آلاتی است که نقش اساسی در عملکرد پروژه های راهسازی و عمرانی دارد بخصوص آنکه به منظور گودبرداری زمین در حوزۀ ساخت و ساز نیز به کار برده می شود. در نتیجه اساساً با در نظر گرفتن مدل و ابعاد باکت، گزینۀ مناسبی برای حفر گودال به شمار می رود. دلایل متعددی وجود دارد که موجب نقص فنی بیل می گردد که در این صورت نیاز به مراجعه به مکانیکی و  خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو داشته باشید. جهت تأمین هر یک لوازم یدکی ماشین آلات بیل می توانید از طریق فروشگاه سرویس قطعه استعلام نموده و سپس نسبت به خرید آنها اقدام نمائید.

اصول طراحی لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو

از اجزای اصلی بیل مکانیکی می توان به بخش الحاقی جلو، اتاقک گردان روی ارابه و ارابه اشاره نمود. هر کدام از دسته بندی ها شامل انواع قطعات و لوازم یدکی کوچک و بزرگ هستند که طراحی کلی بیل را تشکیل می دهند. بنابراین ایجاد نقص فنی، نیازمند به بررسی دقیق بیل دارد. بوم، استیک، باکت، کابین راننده، موتور، وزنه تعادل، چرخ، لوازم یدکی زیربندی، پمپ هیدرولیک، بازوی مفصلی، جک و ... از جمله انواع قطعات بیل مکانیکی کوماتسو به شمار می روند که نقش اساسی در کارکرد بیل دارند. وزنۀ تعادل یکی از قطعات اصلی بیل به شمار می رود که در زمان بلند کردن خاک، تعادل بیل را حفظ می کند و بدین وسیله قادر به حفظ بیل در جابجایی وسایل سنگین می باشد.

از این رو هر یک از قطعاتی که در طراحی بیل مورد استفاده قرار گرفته اند به منظور هدفی معین صورت گرفته است و سالم بودن آنها نقش مهمی در عملکرد کلی بیل خواهد داشت . جهت خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو می توانید از طریق فروشگاه سرویس قطعه اقدام نمائید.

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 172
نمایش همه
علاقه مندی ها ()