قطعات لودر ولوو متشکل از لوازم یدکی متعددی منجمله چرخ، توپی چرخ، پلوس کوتاه و بلند، جک باکت، جک خالی کن، سوپاپ هوا، یونیت، میلنگ، پروانه موتور، کابین راننده، انواع پیچ و مهره، موتور هیدرولیکی، بارل پیستون، پمپ انژکتور و ... می باشد. هر کدام از آنها با هدف انجام فعالیت خاص در طراحی ماشین آلات لودر مورد استفاده قرار گرفته اند. در نتیجه سالم بودن هر یک از قطعات نقش بسزایی بر روی عملکرد کلی لودر خواهد داشت. در همین راستا همواره توصیه می شود، دارندگان ماشین آلات سنگین پیش از استفادۀ آنها، به طور کامل چک گردد و به نوعی از سالم بودن لوازم یدکی لودر اطمینان حاصل نمایند. فروش قطعات لودر ولوو نیز بخشی از لوازم یدکی است که توسط مراکز عرضه کنندۀ تجهیزات سنگین عرضه می شوند. بدین ترتیب به واسطۀ فروشگاه سرویس قطعه با آسودگی خاطر می توانید اقدام به خرید قطعات لودر ولوو نمائید.

فروش قطعات و لوازم یدکی انواع لودر ولوو در تهران

عوامل متعددی در راستای کاهش عملکرد ماشین آلات سنگین وجود دارد که می توان به گذشت زمان، کاربرد بیش از اندازه آن و فرسایش آن حین استفاده اشاره نمود. از این رو بدیهی است امکان آسیب و نقص فنی برای هر یک از انواع قطعات لودر ولوو وجود دارد. در این صورت با آسودگی خاطر می توانید هر یک از لوازم یدکی لودر را از طریق مراکز عرضۀ تجهیزات ماشین آلات راهسازی استعلام نمائید. همانطور که می دانید لودر در اجرای پروژه های بزرگ راهسازی، عمرانی و ساختمانی مورد استفاده قرار گرفته می شود. در نتیجه آسیب دیدگی چنین ماشین آلاتی می تواند موجب توقف پروژه گردد که خسارت سنگین و هنگفتی را به مالکین آنها و مجریان تحمیل می کند. در نتیجه یافتن راهکار مناسب برای تعمیر و یا تعویض قطعات لودر ولوو می تواند مجدداً عملکرد آن را به حالت اولیۀ خود بازگرداند.

فروشگاه سرویس قطعه از همان ابتدا تمرکز مجموعۀ خود را در حوزۀ واردات و فروش لوازم یدکی لودر ولوو  و دیگر ماشین آلات سنگین با برندهای معروف خارجی و ایرانی قرار داده است و همواره آمادۀ پاسخگویی به سفارشات مشتریان گرامی در سراسر کشور می باشد.

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 160
نمایش همه
علاقه مندی ها ()