پرایمر به عنوان یکی از لوازم آرایشی است که جهت میکاپ حرفه ای مورد استفاده قرار گرفته می شود. البته افرادی که زیاد اهل آرایش نیستند، می توانند با خرید پرایمر، پوستی شفاف و یکدست برای صورت خود ایجاد کنند. به طور کلی پرایمر دارای عملکردی شگفت انگیز بر روی پوست می باشد و می تواند بهترین محصول برای زیرسازی آرایش به شمار رود. از این رو برای خانم ها از اهمیت بالایی برخوردار است. بر اساس تحقیقات صورت گرفته، استفاده از پرایمر می تواند دوام آرایش و میکاپ شما را دو چندان نماید. یکی از دلایل استقبال از خرید پرایمر، حفظ سلامتی پوست شما می باشد. جهت خرید پرایمر با برندهای معروف و شناخته شده می توانید به فروشگاه آراشیک مراجعه نمائید. به واسطۀ این مجموعۀ معتبر به سهولت می توانید هر گونه لوازم آرایشی مورد نیاز خود را با قیمت مناسب و به صورت اورجینال تهیه نمائید.

خرید پرایمر با خاصیت روشن کنندگی پوست

فروش پرایمر در دسته بندی متفاوت توسط شرکت های تولید کنندۀ لوازم آرایشی صورت می گیرد. در سطح بازار امکان خرید پرایمر مات کننده، پرایمر براق رنگی، پرایمر برای پوست خشک و معمولی، پرایمر چند منظوره، پرایمر رنگی و هایلایتر، پرایمر با خاصیت ضد آفتاب و ... برای بانوان گرامی فراهم می باشد. ضد پیری، روشن کنندگی پوست، نرم کنندگی پوست و مرطوب کنندگی پوست از جمله ویژگی های مهم پرایمر به شمار می رود که جهت زیرسازی آرایش بر روی پوست استفاده می شوند. به طور کلی پرایمرها به منظور اثرگذاری بهتر با فرمولاسیون و مدل های متفاوت تولید و عرضه می شوند. خرید ریمل حجم دهنده را از سایت آراشیک با بهترین کیفیت انجام دهید. 

در نهایت آرایشگر بتواند از مزایای این محصول جهت دست یافتن به بهترین نتیجه و میکاپ عالی استفاده نماید. با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی آراشیک می توانید شاهد عرضۀ انواع پرایمر در مدل و برندهای مختلف باشید و پس از بررسی مشخصات هر یک از محصولات، با آسودگی خاطر به صورت آنلاین پرایمر مورد پسند خود را خریداری نمائید.

 

فروشگاه آراشیک

پاسخگویی : روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 الی ۶ بعد از ظهر و پنج شنبه ها ساعت 9 الی 1 ظهر

ایمیل : info@arashik.com

تلفن های تماس:
 
021-46899786
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 245
نمایش همه
علاقه مندی ها ()