در اینجا شما را با انواع پاکت جاروبرقی و ویژگی های منحصر به فرد آنها آشنا می سازیم. بدین ترتیب با آسودگی خاطر، می توانید متناسب با مدل و برند جاروبرقی، مناسب ترین کیسه جاروبرقی را تهیه نمائید. نکات متعددی در خصوص انتخاب و خرید پاکت جارو برقی وجود دارد که می توان به کیفیت پارچۀ کیسه اشاره نمود. به طور کلی کیسه جاروبرقی در دو دستۀ اصلی دائمی و یکبار مصرف در سطح بازار عرضه می شوند. بنابراین شما راحت تر از گذشته می توانید پاکت مناسبی را برای جاروبرقی خود خریداری نمائید. فروشگاه همتا یکی از مراکز توزیع کننده در حوزۀ کیسه های جاروبرقی در حال فعالیت می باشند که توانسته اند بر حسب نیاز بازار، پاکت های استانداردی را به صورت بسته بندی چندتایی در اختیار مشتریان قرار دهند.

مشخصات فنی انواع پاکت جاروبرقی

از ویژگی های مهم پاکت دائمی جاروبرقی می توان به دوام بالا، قابل شستشو بودن و طول عمر بالای آنها اشاره نمود. در واقع امکان استفاده بلند مدت را برای افراد فراهم می آورد. از نقاط ضعف این نوع پاکت می توان به کاهش کیفیت آن با گذشت زمان اشاره نمود. در این صورت میزان انتقال ذرات آلودۀ گرد و غبار به بخش داخلی جاروبرقی افزایش می یابد. این مسئله باعث کاهش طول عمر مفید جاروبرقی ها می شود. هم اکنون می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی همتا،  کیسه جارو برقی را انجام دهید.

به همین دلیل با گذشت زمان و بهره گیری از تکنولوژی روز توانسته اند موفق به تولید پاکت یکبار مصرف جاروبرقی شوند و این محصول دارای نقاط قوت فراوانی می باشد که در ادامه بیشتر به معرفی آن اشاره می کنیم. این نوع پاکت جارو برقی با مواد اولیۀ مرغوب تولید می شوند و به دلیل داشتن خاصیت آنتی باکتریال از دوام بالایی برخوردار هستند. ضمن آنکه دارای قابلیت از بین بردن میکروب های موجود در داخل کیسه می باشند. به نوعی از نفوذ و عبور ذرات ریز گرد و غبار در حد میکرون به خارج از پاکت جلوگیری می شود. 

 فروشگاه همتا

آدرس : تهران-میدان انقلاب-خیابان انقلاب خیابان قدس نبش بزرگمهر پلاک7 طبقه اول شمالی 

ایمیل : info@hamtashopping.com

تلفن تماس:66492545-021و 66492540-021

فکس: 66405981-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 266
نمایش همه
علاقه مندی ها ()