پوستر دیواری پتینه به سبک کلاسیک طراحی و چاپ شده است و به منظور تزئین دکوراسیون های کلاسیک و سنتی به کار برده می شود. امروزه خیلی از افراد تمایل دارند که فضای دکوراسیون منزل و یا یک محیط اداری و تجاری را به صورت کلاسیک و نوستالژی دیزاین کنند، از این رو  خرید پوستر دیواری پتینه را به این دسته از طراحان پیشنهاد می کنم. خوشبختانه صنعت تولید چاپ محصولات دیوارپوش رو به رشد می باشد و با استفاده از جدیدترین تکنیک های طراحی و چاپ دیجیتال، شرایط برای خلق آثار منحصر به فرد و کاملاً جذاب برای تولید کنندگان این محصولات فراهم می باشد. جهت مشاهدۀ طرح های جدید پوستر دیواری پتینه می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه دیوار دکور داشته باشید.

نکات مهم در انتخاب پوستر دیواری پتینه

اگر به دنبال خلق لحظاتی به یاد ماندنی در کنار عزیزان خود هستید، می توانید با انتخاب پوستر دیواری پتینه، فضایی فرح بخش و بسیار جذاب ایجاد نمائید. این طرح ها بسیار جذاب و حرفه ای بر اساس الگوهای ترک، آجر و سنگ دیزاین می شوند که نمای بی نظیری را برای دکوراسیون شما خلق می کند. بدین وسیله شما می توانید فضایی نوستالژی در دکوراسیون بوجود آورید و با استفاده از تجهیزات و لوازم عتیقه و آنتیک، فضا را به سمت و سوی دکوراسیون کلاسیک و سنتی سوق دهید.

امروزه با طرح های پوستر دیواری پتینه برجسته می توانند هنر کهنه کاری را در فضای دکوراسیون منزل پیاده سازی نمایند. در واقع دیگر پتینه کاری تنها به تزئین اشیاء، ظروف و تابلوهای نقاشی اختصاص ندارد و می توان جهت تزئین دکوراسیون داخلی از کاغذ پوستر دیواری پتینه نیز استفاده نمود. این سبک از طراحی، بافتی متمایز در محیط ایجاد می کند و پوشش خاص و فوق العاد جذاب در نمای دکوراسیون قابل اجرا است.

جهت سفارش خرید پوستر در طرح های مدرن و در عین حال کلاسیک  می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نمائید و از میان محصولات موجود، طرح مورد پسند خود را سفارش دهید.

فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 250
نمایش همه
علاقه مندی ها ()