کاغذ دیواری راه راه طرفداران زیادی دارد چون می تواند مکمل مناسبی برای طراحی دکوراسیون کلاسیک و همچنین مدرن محسوب شود. از ویژگی های مهم این سبک از طراحی محصولات دیوارپوش، این است که می توان در کنار هر طرحی به کار برد. از زمانی که طراحی کاغذ دیواری راه راه رواج پیدا کرد، توانست تحولی بزرگ در صنعت طراحی دکوراسیون داخلی بوجود آورد. چرا که خطوط راه راه خطای دید را برای بیننده بوجود می آورد و این مسئله به طور غیر مستقیم بر روی ابعاد محیط تأثیر می گذارد. فروشگاه دیوار دکور با بررسی نیاز بازار و افرادی که طرفدار محصولات دیوارپوش شیک و کلاسیک می باشند، در لیست محصولات، امکان خرید کاغذ دیواری راه راه  را برای مشتریان گرامی فراهم آورد.

خرید کاغذ دیواری مدرن راه راه

با توجه به طراحی خاص این نوع کاغذ دیواری، امکان نصب افقی و عمودی کاغذ دیواری راه راه متناسب با دکوراسیون های مختلف برای طراحان فراهم می باشد. چرا که انتخاب طرح مناسب می توان ابعاد محیط را بزرگ تر یا کوچکتر به بینندگان نشان داد. جهت انتخاب و خرید کاغذ دیواری راه راه و خرید کاغذ دیواری داماسک با طرح مناسب می توانید به فروشگاه های معتبر مراجعه نمائید. به طور کلی الگوی تکرار شونده در طراحی برخی از محیط ها می تواند به زیبایی دکوراسیون کمک کند. استفاده از کاغذ دیواری راه راه با طرح کلاسیکی که پالت های رنگی مختلفی در طراحی آن به کار برده شده است، می تواند هارمونی اجزای دکوراسیون را حفظ کند و قطعاً حس و حال محیط را متحول می سازد.

امروزه نسبت به گذشته سبک طراحی کاغذ دیواری راه راه تغییرات چشمگیری نموده چون علاوه بر داشتن خطوط راه راه ، تصاویر گل و بوته نیز بر روی کاغذ دیواری چاپ می شود که توانسته اند زیبایی و جذابیت آنها را چندین برابر نمایند. جهت سفارش طرح های جدید و شیک کاغذ دیواری راه راه ارزان و قابل شستشو می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نمائید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 234
نمایش همه
علاقه مندی ها ()