کوماتسو به عنوان یکی از شرکت های سازندۀ ماشین آلات سنگین فعالیت خود را آغاز نموده است و توانسته متناسب با نیاز بازار انواع بیل مکانیکی، لودر، گریدر، غلتک و ... را تولید و عرضه نمایند. فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو توسط مراکز معتبر صورت می پذیرد. چنین ماشین آلاتی متشکل از انواع قطعات ریز و کوچک است که هر کدام از آنها در جایگاهی که قرار می گیرند مفید و بسیار کاربردی هستند. بدین وسیله بروز کوچکترین نقص فنی در عملکرد هر کدام از قطعات، می تواند باعث کاهش عملکرد قسمت های مختلف بیل مکانیکی گردد. بدین وسیله پارت یدک راهسازی در تهران فعالیت مجموعۀ خود را در زمینۀ  فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو فراهم نموده است.

آشنایی با قطعات انواع بیل مکانیکی کوماتسو

بوش موتور، تسمه سفت کن، سیت دود و هوا، شارژ پمپ، بالانسر پمپ هیدرولیک، رلیف شارژ پمپ، کیت پمپ هیدرولیک، کیت جک بالابر، کیت شیر کنترل، المنت پمپ انژکتور، سوزن انژکتور، سیت پمپ انژکتور، باکت، سرندی، رولیک، ریپر، فنر زنجیر سفت کن، انواع ناخن باکت، فیلتر آب، خاک گیر هواکش، انواع اگزوز، خرطومی اگزوز، فیلتر هیدرولیک، فیلتر گازوئیل، فیلتر روغن و ... برخی از انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو به شمار می روند. کاربرد بیل مکانیکی را می توان در اجرای پروژه های عمرانی، راهسازی و ساختمانی می توان ملاحظه نمود.

تنوع ناخن هایی که برای ماشین آلات سنگین مورد استفاده قرار گرفته می شود، بسیار است و به همین دلیل هنگام خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو مانند ناخن بیل مکانیکی کوماتسو می بایست مدل ماشین و مشخصات فنی ناخن فابریک را در اختیار داشته باشید. عوامل متعددی وجود دارد که موجب فرسایش شدید و اصطکاک میان قطعات و لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو می شود. از این رو توصیه می کنیم اپراتورهای ماشین آلات سنگین به صورت دوره ای قسمت های مختلف آن را بررسی نموده و به محض رویت آسیب دیدگی و نقص فنی برای قطعات بیل مکانیکی کوماتسو، نسبت به تعویض و یا تعمیر هر یک از لوازم یدکی اقدام نمائید.

 پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 150
نمایش همه
علاقه مندی ها ()