طرح توجیهی بهترین ایده برای ایجاد تثبیت سرمایه گذاری شما به شمار می رود. قطعاً افرادی که به دنبال انجام فعالیت جدید می باشند و به نوعی قصد سرمایه گذاری در بخش های مختلف را دارند از آیندۀ کاری خود مطلع نمی باشند. در همین راستا نگارش و گزارش نویسی انواع طرح توجیهی توسط برخی از کارشناسان صورت می گیرد که بتوانند تمام زوایای پنهان اجرای پروژه را بررسی نمایند. در اصل انجام این کار توسط افراد تحصیلکرده، میزان موفقیت و شکست پروژه تعیین شده و قطعاً دلایل آن مکتوب می گردد. گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا در طول سال ها فعالیت و ممارست فراوان توانسته به عنوان مجری و مشاور بسیاری از پروژه های کوچک و بزرگ در کنار سرمایه گذاران فعالیت داشته باشد. دارای آگاهی کامل نسبت به نحوۀ أخذ مجوزهای قانونی و چگونگی اجرای پروژه های مختلف می باشند.

صرفه جویی در هزینه با تهیۀ طرح توجیهی

صرف هزینه برای سفارش طرح توجیهی متناسب با نوع سرمایه گذاری که قصد انجام آن را دارید، می تواند بهترین فرصت برای شما محسوب شود چون به نوعی می توان مانع از شکست پروژه گردید. قطعاً تهیۀ گزارش طرح توجیهی می تواند متناسب با نوع پروژه ای که در دست کار دارید، نتایج تجزیه و تحلیل بازار را برای شما مشخص نماید. بدین ترتیب در صورت لزوم متخصصین می توانند پس از نگارش برنامه ریزی و تهیۀ طرح توجیهی، در صورت لزوم پیشنهادات جدیدی را جایگزین روش های قبلی انجام دهند و برآوردهای هزینه و زمان را نسبت به قبل بسنجند.

سپس در صورت لزوم، بهترین ایده را برای اجرای پروژه و سرمایه گذاری در نظر بگیرند. مشخصات محصول یا نوع خدمات اجرایی یک پروژه، مشخصات مجری طرح، تعیین مجوزهای قانونی، برآورد و پیش بینی های مالی، برآورد هزینه های سرمایه گذاری، برنامه ریزی اجرای طرح، تعیین تدارکات و وسایل مورد نیاز جهت اجرای پروژه و ... تنها برخی از عناوینی هستند که جهت گردآوری گزارش طرح توجیهی مانند طرح توجیهی ظروف یکبار مصرف تهیه می گردد. گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا با بهره گیری از نیروی متخصص، متناسب با پروژه های مختلف قادر به جمع آوری اطلاعات و نگارش طرح توجیهی سفارشی می باشند.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

 تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 248
نمایش همه
علاقه مندی ها ()