اتوبار مسئولیت تمام امور مرتبط به بسته بندی و حمل و نقل اسباب و اثاثیه شما را بر عهده می گیرد. از گذشته تا کنون، جا به جایی به عنوان یک معظل شناخته می شود و خانواده ها با دغدغۀ تهیۀ وسیلۀ نقلیۀ باری مناسب، شیوۀ بسته بندی اصولی و چگونگی حمل وسایل بزرگ رو به رو هستند. از این رو نیاز دارند که بتوانند از تخصص یک سری نیروی آموزش دیده در این امور بهره گیرند. بدین ترتیب مراکز اتوبار با گذشت زمان در راستای ارائه خدمات مذکور راه اندازی شده اند. بدین ترتیب عموم افراد متناسب با موقعیتی که هستند، می توانند از خدمات باربری استفاده نمایند. اتوبار آزادی با تأمین وسایل نقلیۀ باری مناسب و استفاده از نیروی انسانی با قدرت جسمانی قوی، قادر به ارائه خدمات حمل اسباب و اثاثیه باربری می باشند.

کاهش صدمات باربری از مزایای خدمات اتوبار

بدین ترتیب افرادی که به دنبال اسباب کشی منزل می باشند، می توانند از تجربیات و خدمات حرفه ای که توسط مراکز اتوبار ارائه داده می شوند بهره گیرند. قطعاً بهره گیری از نیروی متخصص که توانایی بسته بندی اصولی لوازم و تجهیزات خانگی حساس و شکستنی را دارند، به شما کمک می کند که بتوانید بیش از گذشته خسارت های حین پروسۀ حمل و نقل لوازم به حداقل برسانید.

جهت اطلاع از هزینۀ  باربری  می توانید با مراکز معتبر اتوبار و باربری تماس حاصل فرمائید. چنین مجموعه هایی تجهیز به وسایل نقلیۀ باری با ظرفیت های مختلف منجمله نیسان، وانت، کامیون و مواردی از این قبیل می باشند. در این صورت بتوانند متناسب با ظرفیت اسباب و لوازم مشتریان، مناسب ترین وسیلۀ نقلیه را پیشنهاد دهند. در این صورت صرفۀ اقتصادی برای مشتریان به همراه خواهد داشت. دریافت خدمات اتوبار در چند سال اخیر توانسته صرفه جویی مالی و زمانی را برای عموم افراد فراهم آورد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی جهت دریافت خدمات باربری می توانید با مرکز اتوبار آزادی تماس حاصل فرمائید.

اتوبار آزادی

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 235
نمایش همه
علاقه مندی ها ()