زغال قلم و زغال قلمی از جمله انواع زغال موجود در بازار هستند که در دسته بندی متفاوت عرضه می شوند. در واقع مصارف زغال قلم را می توان در امور هنری مشاهده نمود. این در صورتی است که مصارف عمدۀ ذغال قلمی را می توان در امور طباخی و همچنین تهیۀ آتش برای استعمال دخانیات ملاحظه نمود. اگر در تلاش برای تأمین زغال مورد نیاز خود هستید، به سهولت می توانید از طریق مراکز توزیع ذغال و تجهیزات استعمال دخانیات اقدام نمائید. مجموعۀ سالار سوز جنوب چندین سال است که کسب و کار خود را در زمینۀ فروش زغال آغاز نموده است و توانسته با بررسی بازار خرید و فروش زغال قلمی ، محصولاتی با کیفیت تأمین و عرضه نماید.

خرید زغال قلمی فشرده

همانطور که از ابتدا بدان اشاره نمودیم، تنوع زغال های موجود در بازار بسیار است. در نتیجه متناسب با نوع مصارفی که دارید، می بایست ذغال مناسبی را تهیه نمائید. زغال لیمو قلمی، زغال فشرده قلمی، زغال سکه ای، زغال فشرده، زغال چینی و ... از جمله ذغال هایی هستند که می توان آنها را به صورت بسته بندی خریداری نمود.

ویژگی که یک زغال قلمی بایستی داشته باشد، داشتن انسجام و فاقد ترک داشتن اشاره نمود. هر چه میزان فشردگی و انسجام یک زغال بیشتر باشد، بدون شک حرارت و گرمای زیادی را تولید می کند. بدین ترتیب متناسب با نیازی که دارید، می توانید بهترین زغال قلمی را خریداری نمائید.

از مزایای این نوع زغال می توان به کاربرد آن برای امور پخت و پز و تهیۀ کباب اشاره نمود. از دیگر ویژگی های بارز زغال های خوب به عدم ایجاد بوی نامطبوع، دود و گاز سمی اشاره نمود. البته توصیه می کنیم در محیط های بسته حتی الامکان استفاده ننمائید. جهت سفارش اینترنتی  خرید زغال لیمو و زغال قلمی می توانید با واحد فروش مجموعۀ سالار سوز جنوب تماس حاصل فرمائید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 238
نمایش همه
علاقه مندی ها ()