زغال مجلسی از انواع چوب درختان و فرآورده های آن تولید می شود. زغال در گذشته تنها از طریق سوزاندن چوب درختان تولید می شد ولی با پیشرفت تکنولوژی و بهره گیری از دستگاه های پیشرفته، شرایط برای تولید زغال به روش صنعتی مهیا گردیده شد. هم اکنون شاهد تولید زغال مجلسی فشرده با متریال خاک اره چوب، خاک زغال و پوست گرده می باشیم. بدین ترتیب توانسته اند با راه اندازی خط تولید ذغال های فشرده، گامی مؤثر در راستای حفظ محیط زیست بوجود آورند. بدین ترتیب متناسب با مصارفی که دارید، می توانید بهترین زغال را تهیه نمائید. جهت خرید زغالی مجلسی فشرده می توانید به صورت کیلویی از طریق مجموعۀ سالار سوز جنوب اقدام نمائید. به عنوان یکی از مراکز توزیع زغال در حال فعالیت می باشد.

خرید زغال مجلسی لیمو

اگر به دنبال خرید زغال مجلسی جهرمی می باشید، می توانید به مراکز عرضۀ زغال مراجعه نمائید. توسط چنین مجموعه هایی با آسودگی خاطر می توانید از میان انواع زغال موجود در فروشگاه، بهترین ذغال را تهیه نمائید. هنگام تهیۀ زغال بررسی ویژگی های یک ذغال خوب و استاندارد ضرورت دارد. در واقع یک زغال مجلسی مرغوب به هیچ عنوان دود و خاکستر تولید نمی کند ولی حرارت بالایی را ایجاد می کند.

در حال حاضر از طریق فروشگاه های معتبر به سهولت می توانید بهترین زغال مجلسی را در اشکال سکه ای، حبه ای، قلمی، ستاره ای و غیره تهیه نمائید. از ویژگی های بارز این نوع زغال می توان به کیفیت بالای آن اشاره نمود که دارای انسجام بیشتری هستند و دیرتر به خاکستر تبدیل می شوند. عدم تولید گاز سمی و ایجاد حرارت یکنواخت از دیگر مشخصه های زغال با کیفیت به شمار می رود. بدین ترتیب متناسب با نیازی که دارید، به سهولت می توانید بهترین زغال را با قیمت مناسب خریداری نمائید. جهت سفارش خرید زغال سکه ای می توانید با بخش فروش مجموعۀ سالار سوز جنوب تماس بگیرید و هماهنگی های لازم را انجام دهید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 229
نمایش همه
علاقه مندی ها ()