فیلتر شنی معمولا برای مناطقی استفاده می شود که نیاز به انجام تصفیه آب دارند. استفاده از لوله کشی و تجهیزات فرسود در سیستم آب رسانی کشورمان موجب نقص در تصفیه ی آب شده و به همین دلیل از انواع تجهیزات تصفیه آب برای پاکسازی آب برای مصارف خانگی و صنعتی استفاده می شود.

شرکت اطلس اب یکی از مراکز بزرگ و معتبر ارائه دهنده ی انواع تجیهزات تصفیه آب از جمله فیلتر شنی می باشد. این مجموعه انواع دستگاه های تصفیه آب را با کیفیت بسیار عالی به شما ارائه می کند.

فیلتر شنی چیست؟

یکی از ساده ترین روش ها استفاده از فیلتر شنی برای پاکسازی آب بوده و با استفاده از این دستگاه گل و لای و کدورت آب گرفته می شود. فیلتر شنی یا صافی شنی برای مراحل اولیه ی تصفیه آب مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از فیلتر شنی در بخش های مختلف برای مصارف گوناگون می باشد که به برخی از مهم ترین آن ها اشاره می کنیم.

در استخر ها از فیلتر شنی استفاده می شود تا ذرات اضافی آب رفته شود و این نوع از فیلتر شنی ها دارای بدنه از جنس استیل یا فایبرگلاس می باشند.

تصفیه سازی آب مصرفی

برای تصفیه سازی آب مصرفی برای کارخانجات و واحد های صنعتی از فیلتر شنی به عنوان مرحله ی اولیه ی تصفیه اب استفاده می شود. در بسیاری از موارد مانند استفاده از آب در سیستم های خنک کار صنعتی از آب چاه استفاده می شود بناباین باید گندزدایی و رفع کدورت انجام شود. در صورتی که از سیستم های تصفیه آب برای آب چاه استفاده نشود، می تواند سیستم های صنعتی را دچار اختلال نماید بنابراین استفاده از فیلتر شنی بهترین راه می باشد. برای خرید فیلتر شنی FRP و سایر مدل ها به سایت شرکت اطلس آب مراجعه کنید.

شرکت اطلس آب 

    آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

    ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 222
نمایش همه
علاقه مندی ها ()