کاغذ دیواری از اولین محصولات دیوارپوش است که تاریخچۀ آن به دوران چین باستان بر می گردد. با گذشت زمان این طرح در کشورهای اروپایی با پیشرفت تکنولوژی توسعه یافت و توانستند با بهره گیری از فناوری روز، بر تنوع و همچنین بهبود کیفیت محصولات کاغذ دیواری بی افزایند. خرید کاغذ دیواری  و نصب آن بر روی سطوح فضاهای داخلی، باعث جلوه بخشیدن به گوشه و کنار دکوراسیون می شود. سال های زیادی است که دیوارها با استفاده از کاغذ دیواری و پوستر تزئین می شود و همواره شاهد به کارگیری اکسسوری های جانبی برای زینت بخشیدن به جداره های داخلی ساختمان می باشیم. در گذر زمان، کاغذ دیواری ها در دوران رنسانس اروپا، با استفاده از تکنیک های وودکات "برش چوبی"در چاپ از محبوبیت بالایی برخوردار شد.

چاپ کاغذ دیواری در طرح و رنگبندی متنوع

فروشگاه دیوار دکور فعالیت حرفه ای خود را در زمینۀ تأمین و فروش کاغذ دیواری با طراحی مدرن و الیاف بافته شده گسترش داد. بدین ترتیب می توانید تنوع این محصول دیوارپوش را در طرح و رنگبندی متنوع، جذاب و چشمگیر ملاحظه نمائید. به طور کلی جهت طراحی انواع کاغذ دیواری از اسکیس بهره گرفته می شود. اسکیس توسط افراد مجرب و گرافیست ها طراحی می شوند و به عنوان الگو بر روی انواع کاغذ دیواری چاپ می شوند. به طور کلی به روش های مختلفی فرآیند چاپ کاغذ دیواری صورت می پذیرد. فروش تابلو دکوراتیو از رطیق سایت انجام می گیرد. 

بدین ترتیب در سطح بازار شاهد تنوع بالای کاغذ دیواری از نظر جنس و طرح می باشیم که با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی به نوعی تلاش نموده اند تا با بهره گیری از متریال مرغوب بتوانند قابلیت شستشو را نسل جدید محصولات کاغذ دیواری بی افزایند. بدین ترتیب نیاز نیست نگران تمیز کردن سطوح خارجی کاغذ دیواری باشید. در حال حاضر با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور می توانید از میان محصولات موجود، بهترین کاغذ دیواری مورد پسند خود را پس از مطالعۀ مشخصات فنی تمامی محصولات، انتخاب و سفارش دهید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 215
نمایش همه
علاقه مندی ها ()