نمایندگی بیسوس به عنوان معتبرترین مرکز فروش محصولات برند باسئوس تأسیس می شود. بدین ترتیب مجوز لازم برای فروش لوازم جانبی موبایل بیسوس اورجینال در سطح کشور را دارند. در نتیجه فروشگاه کوچک و بزرگ که خود در حوزۀ واردات فعالیت ندارند، می توانند بدون واسطه و از طریق معتبرترین  نمایندگی بیسوس در بازار، انواع لوازم جانبی گوشی های هوشمند موجود در بازار را به صورت اورجینال تأمین نمایند. متأسفانه در سطح بازار شاهد عرضۀ تجهیزات موبایل غیر اورجینال هستیم، به همین دلیل عموم افراد به سهولت نمی توانند محصولات اصل را از غیر اورجینال تشخیص دهند. در نتیجه بازرگانی 414 توصیه می کند، جهت تأمین محصولات بیسوس از طریق مراکز نمایندگی باسئوس اقدام نمائید چون خدماتی که ارائه می دهند همراه با گارانتی معتبر و پشتیبانی صورت می پذیرد.

پشتیانی قوی نمایندگی بیسوس در ایران

تعدد نمایندگی بیسوس در سطح بازار تهران بسیار نیست و به همین دلیل راحت تر می توانید نسبت به خرید عمده لوازم جانبی موبایل بیسوس اقدام نمائید. تنوع محصولات بیسوس بسیار است که شامل انواع هولدر موبایل، هدفون، قاب، گلس، پاور بانک، شارژر و ... می باشند. بدین ترتیب فروشندگان کوچک و بزرگ که قصد عرضۀ محصولات برند باسئوس را دارند، با آسودگی خاطر می توانند انواع لوازم جانبی موبایل اصل این برند را از طریق نمایندگی باسئوس خریداری نمایند. اهمیت دادن به کیفیت در عرصۀ خرید و فروش تجهیزات جانبی ضرورت دارد چون نقش بسزایی بر روی حفاظت موبایل و همچنین پخش داده ها و نوع کاربری آنها خواهد داشت.

بنابراین جهت خرید لوازم جانبی بیسوس اورجینال توصیه می کنیم از طریق  نمایندگی باسئوس در تهران که راه اندازی شده است، اقدام نمائید. لازم است که بدانید راه اندازی نمایندگی رسمی بیسوس در ایران مستلزم أخذ قرارداد همکاری فی مابین نماینده و شرکت اصلی می باشد. فروشگاه اینترنتی بازرگانی 414 یکی از مراکز بزرگ نمایندگی بیسوس است که با پشتیبانی فعال، همواره آمادۀ ارائه بهترین خدمات به مشتریان گرامی در سراسر ایران می باشند.

 فروشگاه لوازم جانبی موبایل 414 

آدرس : تهران خیابان جمهوری تقاطع حافظ پاساژ علاالدین طبقه 4 واحد 414 

ایمیل : info@414co.com

                                                                                                    تلفن های فروشگاه:                                                                                                   

02166762740     09125005285           

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 201
نمایش همه
علاقه مندی ها ()