سی تی اسکن دندان زیر شاخه ای از خدمات دندانپزشکی به شمار می رود که البته به صورت مجزا توسط مراکز رادیولوژی دندان به اشخاص ارائه می شود. در واقع سی تی اسکن دندان از روش های تشخیصی در حوزۀ دندانپزشکی محسوب می شود چون دهان از بافت نرم و سخت تشکیل شده و دارای زوایای پنهانی است که برای دندانپزشک قابل رویت نیست. در نتیجه انجام سی تی اسکن دندان که نوعی تصویربرداری از دندان ها با تابش اشعۀ ایکس صورت می پذیرد، لازمۀ شروع روند درمان بیمار است.

مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل به عنوان یکی از با سابقه ترین مراکز در این حوزه فعالیت دارد و توانسته اند با بهره گیری از امکانات پیشرفته و نیروی متخصص، بروزترین خدمات رادیوگرافی یا همان تصویربرداری دندان مانند خدمات سی تی اسکن دندان را به همشهریان گرامی ارائه دهند.

انجام سی تی اسکن دندان با دستگاه های پیشرفته

اجرای سی تی اسکن دندان با استفاده از دستگاه های پیشرفته و اپراتورهای مجرب و کار آزموده انجام می پذیرد. بدین وسیله کادر دندانپزشک به منظور تشخیص فوری و بدون خطا می توانند از نتایج رادیولوژی سی تی اسکن دندان بهره گیرند. امروزه پیشرفت تکنولوژی باعث گردیده تا تعدد روش های تصویربرداری دندان افزایش یابد و با بهره گیری از فناوری پیشرفته، موفق به اجرای سه بعدی رادیولوژی یا همان CBCT دندان گردند. خدمات سی بی سی تی دندان توسط این مجموعه ارائه می شود.

روش های مختلفی در حوزۀ رادیولوژی دندان صورت می پذیرد که انجام سی تی اسکن دندان رواج بیشتری دارد و نتایج آن، تشخیص اولیه برای اکثر اختلالات بوجود آمده در دهان را آسان می نماید. اگر جهت چکاپ سالیانه به دندانپزشک مراجعه می کنید، ابتدای کار انجام سی تی اسکن دندان یا همان OPG به شما تجویز می شود که می بایست به مراکز رادیوگرافی دندان مراجعه نمائید. بدین ترتیب می توانید با اجرای فوری سی تی اسکن دندان ، نتایج را در دسترس دندانپزشک معالج خود قرار دهید. سپس دندانپزشک با بررسی زوایای پنهان درون بافت های نرم و سخت دندان ها می تواند بهترین تشخیص و روش درمانی را برای بیمار در نظر بگیرد.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل

تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 236
نمایش همه
علاقه مندی ها ()