ترازوی فروشگاهی از جمله ترازوهایی است که با امکانات جدید طراحی و ساخته شده اند. بدین ترتیب افرادی که در پی خرید ترازوی فروشگاهی برای مغازه و فروشگاه خود هستند، می توانند از قابلیت های ترازوی فروشگاهی بهره گیرند. هر دستگاه توزین دارای یک سری مشخصات فنی هستند که باعث تمایز آنها نسبت به یکدیگر می شوند. بدین ترتیب اگر در پی خرید ترازوی فروشگاهی هستید، در ابتدای کار، توصیه می کنیم بررسی دقیق نسبت به مشخصات فنی مدل های مختلف ترازو داشته باشید. جهت مشاهدۀ مدل های جدید ترازوی فروشگاهی محک می توانید به فروشگاه تراز محک مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر به اقتضای نیاز صاحبان صنایع مختلف توانسته اند بروزترین دستگاه های توزین را به بازار عرضه نمایند.

مشخصات فنی ترازوی فروشگاهی پیشرفته

حداکثر ظرفیت توزین، میزان دقت در اندازه گیری، نحوۀ کالیبراسیون، ویژگی های صفحه نمایشگر، جنس بدنه، جنس سینی، نوع چاپگر، بارکد پرینتر، لیبل پرینتر، قابلیت اتصال به کامپیوتر، قابلیت اتصال به چاپگر،قابلیت شمارش اقلام،قابلیت مقایسه و محاسبه درصد و محاسبه بر پایۀ واحدهای مختلف برخی از قابلیت هایی است که نسل جدید ترازوی فروشگاهی به آنها تجهیز هستند.

بدین ترتیب پس از بررسی هر یک از قابلیت های افزوده بر دستگاه، به سهولت می توانید مناسب ترین ترازوی فروشگاهی را همراه با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش تهیه نمائید. اگر به دنبال خرید باسکول و ترازوی فروشگاهی هستید، در نظر گرفتن موارد مذکور در انتخاب یک دستگاه توزین حائز اهمیت است و نقش بسزایی بر روی سرعت فعالیت شما خواهد داشت. به طور کلی قیمت ترازوی فروشگاهی بر اساس همین فاکتورها تعیین می گردد و بدین ترتیب می توانید متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید، مناسب ترین ترازوی فروشگاهی را تهیه نمائید. هم اکنون با مراجعه به فروشگاه اینترنتی تراز محک می توانید دسترسی کامل به کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه داشته باشید و بدین ترتیب پس از بررسی و مقایسۀ هر یک از انواع ترازوی فروشگاهی، در نهایت متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید، می توانید مناسب ترین دستگاه را خریداری نمائید.

فروشگاه تراز محک  

آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

02166000074 و 02166000073

 همراه : 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 228
نمایش همه
علاقه مندی ها ()