کاغذ دیواری وسیله ای است که جهت تزئین نمای داخلی ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شوند. محصولات دیوارپوش یکی از تکنیک های طراحی داخلی ساختمان به شمار می رود. بدین ترتیب افرادی که دیگر به انجام نقاشی ساختمان علاقه ای ندارند، می توانند با انتخاب و خرید کاغذ دیواری در طرح های مدرن و کلاسیک، جلوه ای متفاوت در فضای دکوراسیون بوجود آورند. بدون شک فروش کاغذ دیواری ساده، سه بعدی، نقش برجسته، مخملی و ... را در فضای دکوراسیون داخلی اکثر ساختمان ها ملاحظه نموده اید. در همین راستا فروشگاه دیوار دکور تلاش نموده تا متناسب با فضای دکوراسیون های مختلف بتوانند موفق به عرضۀ انواع کاغذ دیواری در طرح های مختلف گردند.

خرید کاغذ دیواری مجلل

هم اکنون امکان خرید پوستر و کاغذ دیواری کودکانه، کاغذ دیواری مشاغل، کاغذ دیواری مجلل و شیک در طرح های جذاب و چشمگیر برای عموم شما فراهم می باشد. بدون شک کاغذ دیواری ساده و کاغذ دیواری سه بعدی هر کدام از دسته بندی ها متقاضیان خاص خود را دارند. جهت تزئین دکوراسیون داخلی با کاربری های متفاوت می توان کاغذ دیواری مناسب خریداری نمود. نکتۀ دیگری که هنگام تهیۀ کاغذ دیواری برای عموم افراد حائز اهمیت می باشد، محاسبۀ هزینۀ قیمت کاغذ دیواری است که برای افراد مهم می باشد.

متراژ فضا، جنس کاغذ و طرح سه عامل اصلی تعیین کنندۀ قیمت کاغذ دیواری برای یک محیط به شمار می روند. در حال حاضر با نصب کاغذ دیواری پتینه می توانید حال و هوای دکوراسیون داخلی منزل را متحول نموده و فضای قدیمی را برای افراد تداعی کنید. بدون شک انتخاب طرح کاغذ دیواری بر روی زیبایی محیط تأثیرگذار بوده و محیط را با صرف کمترین هزینه نسبت به بازسازی ساختمان تغییر نمائید. نصب کاغذ دیواری ارزان در برخی از مواقع بیش از خرید تجهیزات دکوراسیون گران قیمت می تواند فضای دکوراسیون را زیبا به بینندگان نشان دهد. بدین ترتیب اگر خواستار خرید پوستر و کاغذ دیواری مدرن و امروزی هستید می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نموده و از میان محصولات موجود، بهترین کالا را خریداری نمائید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 214
نمایش همه
علاقه مندی ها ()