یکی از رایج ترین روش های تصفیه آب، استفاده از دستگاه  فیلتر شنی می باشد. این دستگاه برای رفع کدورت و ذرات معلق در آب به کار می رود. فیلتر شنی دارای قیمت ارزان، طول عمر بالا و کارایی بسیار خوبی است . یکی از روش هایی که می توان ذرات معلق آب را به وسیله ی آن جداسازی کرد، بهره گیری از بستر شن و ماسه است. با استفاده از فیلتر شنی برخلاف روش های گران قیمت مانند اولترافیلتراسیون و نانو فیلتراسیون ، روشی ارزان قیمت را خواهید داشت.

اجزای فیلتر شنی

فیلتر شنی مخزنی شامل شیر ورودی و شیر خروجی و نازل هایی با پوشش شن و سیلیس می باشد. با استفاده از این دستگاه ناخالصی های آب از آن جدا می شود. ذرات معلق با عبور از بستر شن ، جداسازی شده و در نهایت آب تصفیه شده تولید می شود.  فیلتر شنی در جنس های مختلفی به تولید می رسد که انواع رایج آن عبارتند از فلزی ، بتنی و فایبرگلاس.

شرکت اطلس آب یکی از شرکت های ارائه دهنده ی دستگاه ها و تجهیزات تصفیه آب مانند فیلتر شنی می باشد. این مجموعه انواع دستگاه های استاندارد را با قیمت بسیار مناسب ارائه می نماید. برای سفارش خرید فیلتر شنی و سایر دستگاه های تصفیه آب به سایت اطلس آب مراجعه و با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

انواع فیلتر شنی

فیلتر شنی در تنوع بالایی به تولید می رسد که هر یک از این دستگاه ها متناسب با شرایط مختلفی طراحی شده اند بنابراین، افراد با توجه به مصارفی که دارند می توانند خرید فیلتر شنی مانند  خرید فیلتر شنی FRP را در نوع مناسب انجام دهند. از انواع فیلتر شنی ها می توان به فیلتر شنی آرام، فیلتر شنی تند ثقلی ،  فیلتر شنی تند حت فشار و... اشاره کرد. برای دریافت مشاوره با ما در مجموعه ی بزرگ و تخصصی اطلس آب تماس بگیرید.

    شرکت اطلس آب 

 آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

         ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 188
نمایش همه
علاقه مندی ها ()