صندلی راک در دنیای پیشرفته با تکنولوژی های روز همچنان طرفدار دارد. با توجه به اینکه هر روز یک ابزار جدید و وسایل خانگی متنوع تولید می شود، ارتقاء سلامت جسم و روان در کنار یکدیگر می تواند آرامش فرد را دو چندان نماید. صندلی راک به دلیل حرکت ملایمی که دارد که همانند گهوارۀ کودکان بوده و مادران جهت نگهداری و خواباندان نوزادان از این نوع صندلی استفاده می نمایند.  فروش صندلی راک در طرح های مختلف انجام می پذیرد و بیشتر از جنس چوب برای طراحی و ساخت این نوع صندلی استفاده می نمایند. فروشگاه بهسازان چوب به عنوان یکی از عرضه کنندگان بزرگ در حوزۀ تجهیزات دکوراسیون داخلی فعالیت دارد و توانسته اند انواع صندلی راک و راحتی چوبی را با قیمت مناسب به فروش برسانند.

خرید صندلی راک ساده و پاف دار

از مزایای دیگر صندلی راک می توان به این اشاره نمود که بدون اینکه شما آن را تکان دهید، به صورت اتوماتیک به حرکت گهواره ای مانند خود ادامه می دهد. مرکز ثقل صندلی راک بر روی پایه های صندلی می باشد و به همین دلیل در یک راستا همچنان حرکت خود ادامه می دهد. در نتیجه همواره تعادل صندلی حین حرکت حفظ می گردد. قرار گرفتن در یک زاویۀ متعادل که توسط صندلی راک می توانید بدست آورید، می توانید آرامش خود را حفظ نموده و بهترین لحظات را سپری نمائید.

قیمت خرید تاب ریلکسی و صندلی راک به جنس و مدل آن بستگی دارد. بدین ترتیب متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید، صندلی راک ارزان و یا گران قیمت خریداری نمائید. چند سال اخیر شاهد فروش صندلی راک مکانیزم دار همراه با پاف می باشیم. متناسب با فضا و بودجۀ خود می توانید صندلی راک ساده و یا مکانیزم دار مدرن خریداری نمائید. از طریق فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب با آسودگی خاطر می توانید مناسب ترین صندلی راک را با قیمت ارزان و کیفیت بالا به صورت آنلاین تهیه نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 215
نمایش همه
علاقه مندی ها ()