زغال لیمو سکه ای در سطح بازار بیشترین متقاضی را دارد چون این نوع زغال ها هنگام سوختن، بوی مطبوعی از آنها متساعد می شود. بدین ترتیب بیشتر افرادی که به دنبال تهیۀ ذغال برای استعمال دخانیات هستند، اقدام به  خرید زغال لیمو سکه ای می نمایند. چرا که با خرید این نوع زغال می توان در مصرف آن صرفه جویی نمود. هم اکنون متناسب با میزان مصرفی که دارید، می توانید ذغال لیمو سکه ای مرغوب تهیه نمائید. مجموعۀ سالار سوز جنوب پس از بررسی نیاز مشتریان توانسته اند موفق به عرضۀ انواع زغال با کیفیت شوند. در این صورت عموم افراد راحت تر می توانند نیاز خود را تأمین نمایند.

خرید زغال لیمو سکه ای و علت تفاوت قیمت آن

از ویژگی های اصلی زغال لیمو سکه ای می توان به ماندگاری بالای آن، فاقد تولید مونوکسید کربن، عدم تولید دود، تداوم حرارت، بافت منسجم، کیفیت بالا و ... اشاره نمود. بدین ترتیب متناسب با حجم مصرفی که دارید، می توانید این نوع زغال را تهیه نمائید. داشتن ابعاد یکسان و بافت منسجم باعث تولید حرارت یکنواخت آن می شود. بدون شک قیمت زغال لیمو سکه ای بر مبنای کیفیت تولید آن تعیین می گردد.

با تهیۀ زغال مناسب می توانید در مصرف آن صرفه جویی نمائید. فروش زغال لیمو سکه ای در بسته بندی های مختلف صورت می پذیرد و افراد راحت تر می توانند با توجه به میزان مصرفی که دارند، اقدام به خرید زغال نمایند. تولید زغال لیمو سکه ای به روش های سنتی و صنعتی انجام می پذیرد. مدت زمان تولید زغال معمولاً بین 4 الی 6 روز می انجامد و شیوۀ تولید ذغال بر روی کیفیت نهایی محصول تأثیرگذار خواهد بود. بدین ترتیب شاهد تفاوت قیمت  خرید زغال قلمی و زغال لیمو سکه ای در بازار می باشیم و هم اکنون می توانید جهت اطلاع از لیست قیمت انواع زغال با مرکز فروش مجموعۀ سالار سوز جنوب تماس حاصل فرمائید.

سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 185
نمایش همه
علاقه مندی ها ()