ترازوی فروشگاهی نیاز به معرفی ندارد چون از جمله دستگاه های توزین پرفروش در بازار محسوب می گردد. هم اکنون متناسب با حجم فعالیتی که دارید، می توانید کاربردی ترین ترازو را خریداری نمائید. امروزه جهت خرید ترازوی فروشگاهی بر اساس استانداردهای روز می توانید به مراکز فروش تجهیزات فروشگاهی مراجعه نمائید. هم اکنون از میان محصولات موجود در بازار می توانید ترازوی فروشگاهی چاپگردار، بدون چاپگر، علمک دار و بدون علمک را در دسته بندی های متفاوت خریداری نمائید. با مراجعه به مراکز معتبر همچون فروشگاه تراز محک، پس از بررسی کلیۀ مشخصات فنی مندرج بر روی محصولات و دفترچه راهنما می توانید مناسب ترین ترازوی فروشگاهی را خریداری نمائید.

خرید ترازوی فروشگاهی با خدمات پس از فروش

اگر در پی تأمین تجهیزات توزین برای سوپرمارکت، فروشگاه های زنجیره ای و میادین میوه و تره بار را دارید، می توانید به مراکز معتبر مراجعه نمائید. ترازوی فروشگاهی را می توانید با مشخصات فنی و قیمت متفاوت خریداری نمائید. بدون شک در انتخاب و خرید ترازوی فروشگاهی ، نکات متعددی مطرح می شود که می توانید پیش از خرید با کارشناسان فروش تراز محک مشورت تخصصی بگیرید. 

امروزه شاهد گسترش مدل های ترازوی فروشگاهی در سطح بازار هستیم که می بایست تمام جوانب را در نظر بگیرید. ابعاد صفحه نمایشگر، تجهیز بودن به قابلیت چاپگر، نوع نمایشگر، نحوۀ کالیبراسیون، باطری داخلی و ... موارد مهمی هستند که هنگام  خرید باسکول فروشگاهی بایستی در نظر داشته باشید. هم اکنون از طریق فروشگاه اینترنتی تراز محک می توانید مناسب ترین ترازوی فروشگاهی را انتخاب و خریداری نمائید.

نرم افزار برخی از مدل های جدید و پیشرفتۀ ترازوی فروشگاهی را می توانید با پورت USB بروزرسانی نمائید. ضمن آنکه امکان انتقال اطلاعات میان دستگاه های توزین و فلش مموری فراهم می باشد. بدین ترتیب متناسب با نیازی که دارید، می توانید بهترین مدل ترازوی فروشگاهی را با برند معتبر ایرانی از مراکز معتبر و شناخته شده سفارش دهید.

فروشگاه تراز محک  

 آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

شماره های تماس :

02166000074 و 02166000073

 همراه :

09122090477

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 205
نمایش همه
علاقه مندی ها ()