پوکه معدنی به دلیل بافت توخالی و به نوعی متخلخلی که دارند، در صنایع مختلف به کار برده می شوند. این نوع سنگ در برخی از مناطق به وفور یافت می شود. به عبارتی مناطق کوهستانی که سابقۀ فعالیت های آتش فشانی داشته و به نوعی می توان مقدار قابل توجهی مواد معدنی پومیس یا همان گدازه های آتشفشانی سرد شده را مشاهده نمود. پلاستر نیز از مصارف عمدۀ پوکه معدنی به شمار می رود چون دارای کاربری خاص به عنوان عایق حرارتی و صوتی می باشد. بدین ترتیب از مزایای آن در طراحی و ساخت انواع سقف و بخش بالایی دیوار قابل مشاهده می باشد. جهت سفارش خرید پوکه معدنی مرغوب و درجه یک می توانید از طریق پوکه معدنی رضایی اقدام نمائید.

خرید پوکه معدنی جهت عایق بندی دیوار و سقف

لازم به ذکر است که از دلایل اصلی افزایش فروش پوکه معدنی در سطح جهانی، اجرای فرآیند عایق سازی صوتی ساختمان ها است. به عبارتی متریال اصلی کاشی های عایق صدا را پوکه های معدنی تشکیل می دهند که باعث کاهش وزن و افزایش دوام آنها در برابر حریق شده است. کاربرد پومیس مصرفی در کاشی های عایق صدا با مخلوطی از بنتونیت و کائولن که با سرامیک پوشش داده و پخته می شوند، می توان فرآیند عایق بندی حرارتی و صدا را در اجرای پروژه های ساخت و ساز به سهولت انجام داد.

ضمن آنکه پوکه معدنی را می توان در مصارف ساخت بلوک های آمادۀ بتنی مشاهده نمود چون علاوه بر افزایش مقاوم سازی سازه، باعث کاهش وزن آنها می گردد. از نظر مهندسی، به کار بردن پوکه معدنی در صنایع مختلف حائز اهمیت می باشد و می بایست متناسب با نیازی که دارید، سایز پوکه معدنی را انتخاب نمائید. به عبارتی استخراج و فروش پوکه معدنی در سایزهای مختلف انجام می پذیرد که می توانید از طریق پوکه معدنی رضایی استعلام نموده و در نهایت خرید پوکه معدنی در تهران  را سفارش دهید.

 پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 168
نمایش همه
علاقه مندی ها ()