خرید پلاستیک حبابدار به صورت رولی و کیسه ای در ابعاد و ضخامت مختلف انجام می پذیرد. این نوع پلاستیک دارای ویژگی خاصی است که باعث تمایز آن با دیگر نایلون های صنعتی می شود. به طور کلی جهت تولید پلاستیک حبابدار از دستگاه های مخصوص بهره گرفته می شود چون متشکل از یک لایه با حباب های هوا می باشد.عمدۀ خرید پلاستیک حبابدار ارزان در دسته بندی نایلون حبابدار دو لایه می باشد ولی با گذشت زمان و درخواست مشتریان، توانسته اند موفق به تولید پلاستیک حباب دار سه لایه و بیشتر نیز گردند. شرکت باران پلاست نیز توانسته برای مشتریان، امکان خرید پلاستیک حبابدار چند لایه را به صورت حباب های ریز و درشت در ابعاد آماده و سفارشی برای مشتریان فراهم نموده اند.

خرید پلاستیک حبابدار ضربه گیر چند لایه

جهت خرید پلاستیک حبابدار ، توصیه می کنیم نکات طلایی را در این رابطه مد نظر بگیرید که عبارتند از سایز اقلام، کیفیت پلاستیک و قیمت آن می باشند. بدین ترتیب متناسب با کالاهایی که قصد نگهداری و بسته بندی آنها را دارید، می بایست نسبت به انتخاب و خرید پلاستیک حبابدار تصمیم بگیرید. هر چه سایز اقلام بزرگ تر باشد، نایلون حبابدار سایز بزرگ کاربردی است و بهتر می تواند قدرت ضربات را جذب نماید.

میزان ضخامت پلاستیک حبابدار بر روی ماندگاری و دوام محصولات تأثیرگذار خواهد بود. بنابراین صاحبان مشاغل به منظور حفظ و نگهداری از اقلام شکننده همچون تجهیزات روشنایی، لوازم الکترونیکی، قطعات دیجیتالی و غیره اقدام به خرید پلاستیک حبابدار دو لایه می نمایند. این نوع پلاستیک به صورت چند لایه تولید و به بازار عرضه می شوند و کارخانجات با در نظر گرفتن تمام جوانب کار نسبت به انتخاب و خرید با قیمت نایلون حبابدار  ارزان تصمیم می گیرند که توصیه می کنیم به طور مستقیم از طریق شرکت باران پلاست تهیه نمائید.

  باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 227
نمایش همه
علاقه مندی ها ()