نایلون حبابدار ضربه گیر دو لایه در کارخانجات بسیار کاربردی می باشد. نایلون حبابدار به عنوان روکش برای پوشاندن وسایل مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. مواد اولیۀ نایلون از جنس پلی اتیلن می باشد که بر پایۀ مواد نفت خام و ترکیبات گازهای طبیعی، طی فرآیند مشخص (عملیات سنتز) تولید می شوند. آرایش زنجیره ای واحدهای منفرد اتیلن در کنار یکدیگر، باعث تشکیل یک لایۀ نازک پلاستیک می گردد که با استفاده از دستگاه های مخصوص می توانند پلاستیک حبابدار دو لایه و چند لایه ای را تولید نمایند. جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر در خصوص فرآیند تولید و یا خرید نایلون حبابدار ضربه گیر دو لایه می توانید با کارشناسان فروش شرکت باران پلاست در ارتباط باشید.

خرید نایلون حبابدار ضربه گیر دو لایه و مصارف عمده آن

به طور کلی مواد پلی اتیلن پایۀ اصلی صنایع لاستیک و پلاستیک سازی را تشکیل می دهد. به همین دلیل با وجود نوسانات قیمت مواد اولیه پلیمری در بازار، شاهد نوسان قیمت نایلون حبابدار ضربه گیر دو لایه خواهیم بود. بنابراین توصیه می کنیم جهت خرید عمده نایلون حبابدار با قیمت ارزان به طور مستقیم از مراکز تولید پلاستیک ها خریداری نمائید.

به طور کلی می بایست هنگام خرید نایلون صنعتی یک سری فاکتورهای مهم و کلیدی را در نظر بگیرید. مواردی که اشارۀ کلی به جنس محصول، ابعاد و نوع کاربری آن داشته باشد. در واقع نایلون استرچ برای بسته بندی محصولات چوبی به کار برده می شود و این در حالی است که کاربرد نایلون حبابدار ضربه گیر دو لایه بیشتر در امور بسته بندی و نگهداری محصولات شکستنی، تجهیزات دیجیتالی، دستگاه های برقی و الکترونیکی صنعتی و خانگی مشاهده می شود.

در نتیجه جهت  خرید نایلون حبابدار  با حباب ریز و درشت به صورت دو لایه و یا با مشخصات فنی سفارشی می توانید با دفتر فروش شرکت باران پلاست در ارتباط بوده و سفارش نهایی خود را پس از بررسی تمام جوانب ثبت نمائید.

 باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 232
نمایش همه
علاقه مندی ها ()