آنژیوگرافی بهترین روش برای تشخیص عمده بیماری های قلبی و عروقی به شمار می رود. جهت انجام  آنژیوگرافی قلب بایستی از لوله ای با عنوان کاتتر بهره گرفته شود و این لوله از مسیر شریان کشاله ران و یا دست وارد بدن می نمایند. عامل اصلی انتخاب چنین محل هایی، وجود سرخرگ های اصلی است که پزشک با ایجاد برش های کوچک می تواند این کار را انجام دهد. اجرای اکوی قلب یکی از بهترین روش های قطعی برای تشخیص انسدادها و گرفتگی های عروقی و قلب می باشد.

دانستنی های مهم اجرای اکوی قلب

همانطور که می دانید عوامل متعددی وجود دارد که باعث اختلال و مشکلات در نواحی قفسه سینه می گردد. کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی به عنوان یکی از مراکز معتبر در حوزۀ خدمات تشخیصی فعالیت دارند و با در اختیار داشتن امکانات و دستگاه های تخصصی، قادر به انجام اکوی قلب، تست قلب، آنژیوگرافی و ... می باشند.

جهت انجام آنژیوگرافی بایستی یک سری مراقبت ها پیش و بعد از اجرای آن صورت بگیرد. بدین ترتیب افرادی که به دنبال اجرای اکوی قلب هستند، بایستی سطح آگاهی خود را نسبت به این موضوعات افزایش دهند. از این رو پزشک متخصص متناسب با نوع آنژیوگرافی که قصد انجام دادن آن را دارید، قطعاً شما را در خصوص انجام مراقبت هایی خاص آگاه می نمایند.

عدم نوشیدن مایعات و خوردن غذا پیش از اجرای آنژیوگرافی ضرورت دارد. پیش از انجام اکوی قلب نمی بایست دارویی مصرف گردد و پزشک معالج بایستی در این رابطه در جریان باشد. از مصرف خودسرانه دارو یا مسکن، پیش از انجام آنژیوگرافی قلب بپرهیزید. استحمام کردن، یک روز پیش از انجام اکوی قلب نیز به فرد پیشنهاد داده می شود. موارد مذکور نکاتی هستند که پیش از انجام آنژیوگرافی و آزمایش اکوی قلب بایستی از سوی بیمار در نظر گرفته شوند که می توانید از طریق پرسنل کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی مطلع گردید.

کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی

آدرس کلینیک: تهران، میدان هفت حوض نارمک، ضلع شمال غربی میدان، ابتدای خیابان آیت، نبش خیابان مهرانپور، ساختمان پزشکان 588

آدرس بیمارستان: تهرانپارس، نبش فلكه سوم، بيمارستان فوق تخصصی تهرانپارس
تلفن: 09373585813
ایمیل: drriasatii@gmail.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 153
نمایش همه
علاقه مندی ها ()