لاستیک خودرو را می توانید از طریق مراکز توزیع تایرهای خارجی و ایرانی در سطح کشور خریداری نمائید. صنعت لاستیک سازی در سطح جهان پیشرفت های عظیمی نموده است و هم اکنون امکان خرید لاستیک خودرو با قابلیت سازگاری بالا با محیط زیست برای رانندگان فراهم می باشد. قطعاً با وجود تنوع بالای لاستیک های خودرو در بازار، برای افرادی که تا کنون تجربۀ خرید تایر برای اتومبیل خود را ندارند، به سهولت نمی توانند انتخاب درستی از میان محصولات موجود در فروشگاه داشته باشند.

در همین راستا کارشناسان مرکز فروش لاستیک خودرو  همپا در کنار شما هستند تا بدین ترتیب بتوانید با کسب اطلاعات جامع در خصوص لاستیک خودرو، محصول با کیفیتی را خریداری نمائید.

دلایل خرید لاستیک خودرو و انواع آن

اگر در صدد برای خرید لاستیک خودرو با برند خارجی هستید، توصیه ما بر این است که به مراکز معتبر مراجعه نمائید چون تایرهای تقلبی مشابه اصل به فراوانی عرضه می شوند. در این صورت افراد مبتدی که تا کنون تجربۀ خرید لاستیک خودرو را کسب ننموده اند، به سهولت نمی توانند آنها را از یکدیگر تمییز داده و در نهایت محصول با کیفیتی را خریداری نمایند.

در صورت تمایل به خرید لاستیک خودرو، با در نظر گرفتن مشخصات فنی هر تایر، راحت تر می توانید انتخاب خود را داشته باشید. فروش لاستیک خودرو در دسته بندی متفاوت منجمله تایرهای چهارفصل، تایر زمستانی، تایر تابستانی، لاستیک رادیال، لاستیک بایاس، تایر فبلت و ... انجام می پذیرد. بدین ترتیب بایستی یک سری اطلاعات اولیه در خصوص مشخصات فنی لاستیک خودرو داشته باشید.

بدین ترتیب متناسب با مدل اتومبیل و شرایط محیطی بایستی نسبت به خرید لاستیک خودرو اقدام نمائید. فرسایش تایر بر اثر گذر زمان، اصطکاک بیش از اندازه با سطح جاده و تصادفات صورت می پذیرد. البته گذشت 5 الی 6 سال از سال تولید تایر، نشانه هایی هستند که بایستی با در نظر گرفتن آنها، هر چه سریع تر نسبت به تعویض لاستیک های خودرو اقدام نمائید. جهت کسب اطلاعات تخصصی، مشاهده و خرید آنلاین لاستیک خودرو مانند  خرید لاستیک تراینگل همراه با گارانتی معتبر می توانید به فروشگاه اینترنتی هم پا مراجعه نمائید.

فروشگاه هم پا  

 آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 129
نمایش همه
علاقه مندی ها ()