تولیدی کفش لازمۀ صنعت ملی است چون با سرمایه گذاری در این بخش، می توان به نوعی از میزان واردات کفش های خارجی به داخل کشور جلوگیری کرد. در همین راستا شاهد استقبال از فعالیت مراکز تولیدی کفش در سطح کشور هستیم که توانسته اند موفق به تولید انواع کفش زنانه و مردانه با کیفیت عالی گردند. با این تفاسیر شاهد استقبال از فعالیت های تولیدی کفش در داخل کشور می باشیم و با قیمت ارزان تر از بازار می توان بهترین کفش را خریداری نمود. تولیدی کفش آرمیس چندین سال از فعالیت آن می گذرد که توانسته اند انواع کفش راحتی طبی را تولید و به بازار مصرف عرضه نمایند.

تولیدی کفش طبی و راحتی  

کفش به عنوان وسیله ای برای حفاظت از پا در طرح و متریال متفاوت ساخته می شوند. در نتیجه همچون گذشته صنعت تولیدی کفش برای عموم افراد حائز اهمیت است. افرادی که خواستار  خرید پرفکت استپس اسپرت هستند، به سهولت می توانند از میان محصولات تولیدی کفش آرمیس، انتخاب نهایی خود را انجام دهند.

جهت استقبال از محصولات یک تولیدی کفش، آن مجموعه بایستی با بهره گیری از مواد اولیۀ مرغوب و دستگاه های پیشرفته در کنار بهره مندی از تخصص پرسنل مجرب، بتوانند موفق به تولید و فروش کفش هایی با کیفیت گردند. چندین دهه است که شاهد گسترش فعالیت تولیدی کفش زنانه و مردانه در مدل های متنوع و شیک در بازار داخل هستیم. در نتیجۀ این اتفاق بزرگ، شرایط برای خرید کفش ارزان و در عین حال با کیفیت برای عموم افراد فراهم شده است.

احداث تولیدی کفش نیازمند فضایی در ابعاد مناسب، دستگاه های مخصوص تزریق پلاستیک، کارمندان مجرب و متریال مرغوب می باشد. بدین ترتیب افرادی که توانایی استفاده از موارد مذکور را دارند، به سهولت می توانند با ورود در صنعت تولیدی کفش، محصولات با کیفیت و متنوعی را به بازار عرضه نمایند. چندین سال از فعالیت تولیدی کفش آرمیس می گذرد که توانسته اند در این عرصه، محصولاتی مرغوب و با کیفیت تأمین نموده و در اختیار مشتریان قرار دهند.

 تولیدی کفش آرمیس

آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰9-۰۲۱     09120620474 موبایل و واتساپ

آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 163
نمایش همه
علاقه مندی ها ()