پوستر از پرفروش ترین تجهیزات دیوارپوش به شمار می رود که توسط تولید کنندگان در طرح های متنوع می توان آن را خریداری نمود. اگر تمایل به نقاشی دیوارهای منزل را دارید، نصب پوستر دیواری می تواند گزینۀ مناسب تری به شمار رود. هم اکنون ایجاد تغییرات اساسی در فضای دکوراسیون به شما کمک می کند که بتوانید فضایی فرح بخش بوجود آورید. قطعاً متناسب با سبک تزئین دکوراسیون داخلی، امکان خرید پوستر  مدرن و کلاسیک در ابعاد متفاوت برای شما فراهم می باشد. فروشگاه دیوار دکور سال های متوالی است که در عرصۀ تأمین و فروش لوازم دکوراسیون داخلی منجمله محصولات دیوارپوش فعالیت می کنند.

خرید پوستر با دوام

امروزه هیچ محدودیتی در خصوص طراحی و چاپ پوستر وجود ندارد و می توان با بهره گیری از نرم افزارهای گرافیکی و دستگاه های چاپ پیشرفته، عکس های مختلفی را به پوستر تبدیل نمود. بدین ترتیب متناسب با فضای دکوراسیون داخلی، به سهولت می توانید تغییرات چشمگیر و فرح بخشی ایجاد نمائید. بدیهی است که نصب پوستر در ابعاد متفاوت، به تنهایی می تواند جلوه ای متفاوت به محیط ببخشد.

فروش پوستر سه بعدی بیش از پوسترهای ساده در سطح بازار مشاهده می شود چون طرح های آنها، جلوه ای از تصاویر واقعی است. بدین ترتیب بینندگان فرض بر واقعی بودن تصاویر این نوع پوسترها دارند. بدین ترتیب اگر علاقه مند به تزئین خلاقانه در فضای دکوراسیون داخلی منزل و یا محیط کار خود هستید، قطعاً در ابعاد و طرح های متنوع می توانید بهترین پوستر را خریداری نمائید.

با گسترش فعالیت مراکز فروش اینترنتی محصولات دیوارپوش، به سهولت می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی دیوار دکور اقدام به خرید پوستر مجلل و در عین حال ارزان قیمت نمائید. نکتۀ مهم و اساسی که در خصوص خرید پوستر مانند خرید پوستر دیواری گل بایستی در نظر داشته باشید، تطبیق تصویر پوستر با سبک چیدمان و تجهیزات دکوراسیون داخلی می باشد. ضمن آنکه جنس پوستر نیز یکی دیگر از موارد مهم و کلیدی در انتخاب محصولات دیوارپوش به شمار می رود.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 188
نمایش همه
علاقه مندی ها ()