تابلو کنواس از جمله تابلوهای رایج در بازار محسوب می گردد که متناسب با سبک های مختلف هنری، می توانید طرح های متنوعی از این نوع تابلو را ملاحظه نمائید. تابلو کنواس دکوراتیو از پارچۀ کتان نخی تهیه می شود. در واقع بوم نقاشی را از پارچه کنواس استفاده می نمایند و به همین دلیل شاهد فروش تابلو کنواس در ابعاد متفاوت هستیم. این نوع پارچه به دلیل داشتن بافت نامنظم و پراکنده دارای قابلیت چاپ و رنگ پذیری است و به همین دلیل در حوزۀ هنر نقاشی مورد استفاده قرار گرفته می شود. انواع تابلو دکوراتیو را می توانید در لیست محصولات فروشگاه دیوار دکور ملاحظه نمائید.

خرید تابلو کنواس منطبق با دکوراسیون کلاسیک

متناسب با سلیقۀ شخصی، می توانید متناسب با دکوراسیون داخلی کلاسیک، بهترین تابلو کنواس را خریداری نمائید. متناسب با فضای دکوراسیون منزل و یا محیط اداری و تجاری، امکان خرید تابلو دکوراتیو پارچه ای برای علاقه مندان به این آثار فراهم می باشد. بدین ترتیب می توانید با نصب تابلو کنواس، تغییرات چشمگیر و قابل توجهی در فضای دکوراسیون داخلی بوجود آورید.

با توجه به اینکه پارچه کنواس پایۀ اصلی انواع بوم نقاشی و تابلوهای پارچه ای چاپی را به خود اختصاص می دهد. بدین ترتیب می توانید با خرید تابلو کنواس در ابعاد و طرح های متنوع و شیک، جلوه ای خاص به محیط ببخشید. بدون شک متناسب با فضای دکوراسیون، امکان انتخاب تابلو دکوراتیو مجلل برای شما فراهم می باشد.

هم اکنون متناسب با فضای دفتر کار، سالن پذیرایی منزل، رستوران، هتل ها، آتلیه ها و هر فضای دیگری می توانید تابلو کنواس شیک و مجللی را خریداری نمائید. متناسب با فضای دکوراسیون های مختلف، با نصب تابلو دکوراتیو در طرح های شیک می توانید تغییرات چشمگیری در محیط بوجود آورید. جهت مشاهدۀ طرح های متنوع تابلو کنواس می توانید نگاهی به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور داشته باشید و به صورت آنلاین اقدام به خرید تابلو دکوراتیو مدرن و کلاسیک با قیمت ارزان نمائید.

  فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 178
نمایش همه
علاقه مندی ها ()