لاستیک میشلن یکی از رایج ترین تایرهای خارجی است که در ایران بسیار محبوب می باشد. بدین ترتیب افرادی که خواستار خرید لاستیک های برند اروپایی هستند، در گزینه های پیشنهادی خود، علاوه بر لاستیک میشلن، لاستیک پیرلی را نیز در نظر می گیرند. اگر تمایل به خرید لاستیک میشلن را دارید، بررسی مشخصات فنی محصولات این برند ضرورت دارد. در نتیجه با در نظر گرفتن تمام جوانب کار، شما با آسودگی خاطر از میان محصولات موجود در فروشگاه تایر ایرانیان، می توانید نسبت به  خرید لاستیک پیرلی که محصول ایتالیاست، تصمیم بگیرید.

سفارش اینترنتی لاستیک میشلن و پیرلی سواری

اگر تا کنون رانندگی کرده باشید، از این موضوع مهم مطلع هستید که نوع تایر بر روی کیفیت فرمان پذیری خودرو تأثیرگذار می باشد. در نتیجه متناسب با نیازی که دارید، به سهولت می توانید مناسب ترین تایر را با برند معتبر و قیمت ارزان خریداری نمائید. بدیهی است که شاهد فعالیت شرکت لاستیک میشلن را در فهرست شرکت کنندگان مسابقات فرمول یک می باشیم.

البته لاستیک پیرلی نیز در جایگاه خود از کیفیت بالایی برخوردار است و اکثر شرکت های خودروسازی لوکس همچون فراری، مرسدس بنز، پورشه، فولکس واگن، بی ام و، هیوندای و ... به عنوان لاستیک فابریک برخی از محصولات خود از این برند استفاده می نمایند.

قطعاً در سطح بازار تفاوت قیمت لاستیک پیرلی را لاستیک میشلن را می توانید در مراکز عرضۀ لاستیک های خارجی ملاحظه نمائید. با توجه به وارداتی بودن آنها، تفاوت قیمت ارز در سطح بازار باعث نوسان قیمت لاستیک میشلن، لاستیک پیرلی و دیگر تایرهای برند خارجی می شود.

نکتۀ قابل توجهی که در خصوص خرید لاستیک میشلن وجود دارد، در نظر گرفتن مشخصات فنی تایر است که بایستی تطبیق با مشخصات لاستیک فابریک خودرو داشته باشد. هم اکنون از طریق فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان، به صورت حرفه ای می توانید  خرید لاستیک میشلن و لاستیک پیرلی اورجینال را تجربه نمائید چون دسترسی به مشخصات فنی کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه خواهید داشت.

   فروشگاه تایر ایرانیان

خیابان امیر کبیر نرسیده به خیابان ملت پاساژ کوشانپور طبقه همکف پلاک 13 

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--02133118182

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 138
نمایش همه
علاقه مندی ها ()