کاغذ دیواری نسبت به گذشته از جنس های متفاوت تری ساخته می شود چون تلاش نموده اند تا ماندگاری این محصول دیوارپوش را بیشتر نمایند. در حال حاضر متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید، امکان خرید کاغذ دیواری  ارزان و همچنین گران قیمت وجود دارد. به عبارتی انواع کاغذ دیواری از جنس کاغذ که قابلیت شستشو ندارند و با استفاده از چسب های مخصوص به دیوار نصب می شوند، را می توانید تهیه نموده و تنها برای مدت زمان اندک یک الی دو سال از مزایای آن بهره مند گردید.

خرید کاغذ دیواری ساده و نقش برجسته از جنس pvc

حال آنکه امکان خرید کاغذ دیواری از جنس pvc با روکش وینیل، یا کاغذ دیواری نانو، کاغذ دیواری مخمل، کاغذ دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری نقش برجسته و ... از طریق فروشگاه دیوار دکور برای شما فراهم می باشد. این روزها ویژگی های ظاهری کاغذ دیواری همچون جنس آن حائز اهمیت است. بدین ترتیب متناسب با نوع کاربری که از محیط های مختلف می گردد، شرایط برای خرید کاغذ دیواری پر زرق و برق و یا ساده فراهم می باشد.

کاغذ دیواری ضد آب و قابل شستشو بیش از کاغذهای دیواری معمولی و قدیمی طرفدار دارد. بنابراین متناسب با سلیقۀ شخصی می توانید متناسب با موقعیت های مختلف، از مزایای کاغذ دیواری راه راه، کاغذ دیواری داماسک، کاغذ دیواری پتینه، کاغذ دیواری گل برجسته، کاغذ دیواری سه بعدی طرح کودک، کاغذ دیواری به بعدی طرح مشاغل و ... استفاده نمائید.

قطعاً علاوه بر قابل شستشو بودن، داشتن دوام بالا، مقاومت در برابر پارگی، ثبات چاپ در برابر تابش مستقیم نور خورشید، عدم ایجاد حساسیت و آلرژی و تنوع طرح از مهمترین ویژگی های نسل جدید کاغذهای دیواری به شمار می روند که می توانید در طرح و رنگبندی متنوع و شیک، آنها را خریداری نمائید. جهت مشاهدۀ طرح های پرفروش و سفارش آنلاین کاغذ دیواری می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نموده و خرید پوستر دیواری پتینه و سایر انواع را با آسودگی خاطر انجام دهید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 166
نمایش همه
علاقه مندی ها ()