لاستیک کومهو یکی دیگر از برندهای خارجی است که می توانید متناسب با مدل های مختلف اتومبیل اقدام به خرید محصولات این برند شناخته شده نمائید. نوع لاستیکی که برای اتومبیل خود انتخاب می نمائید، نقش بسزایی در عملکرد و کنترل پذیری فرمان دارد. خرید لاستیک کومهو اورجینال را می توانید با مراجعه به مراکز معتبر تجربه نمائید. فاکتورهای کلیدی در انتخاب لاستیک خودرو مطرح می شود که کلیۀ رانندگان بایستی اطلاعات اولیه و تخصصی نسبت به آنها داشته باشند. هم اکنون با مراجعه به فروشگاه چرخ و یدک، می توانید از دانش و تجربیات کادر فروش این مجموعه در خصوص خرید لاستیک کومهو مناسب مشورت بگیرید.

کاربرد لاستیک تابستانی کومهو

با توجه به تنوع مدل های لاستیک کومهو ، بر اساس مشخصات فنی خودرو بایستی انتخاب خود را انجام دهید. علاوه بر آنکه شرایط محیطی نیز به طور مستقیم بر روی مدل لاستیک انتخاب اتومبیل تأثیر می گذارد. به عنوان مثال در مناطق گرمسیر که دمای هوا بسیار بالا می باشد، قطعاً لاستیک کومهو تابستانی که تحمل بالایی نسبت به شرایط آب و هوایی گرم دارد را بایستی انتخاب نمائید.

پارامترهای دیگری همچون حداکثر سرعت خودرو، قدرت موتور اتومبیل، نوع کاربری خودرو، جنس جاده و حداکثر وزن اتومبیل بر روی خرید لاستیک کومهو تأثیر می گذارد. نکتۀ مهمی که در انتخاب لاستیک خودرو وجود دارد، نوع ساختار تشکیل دهندۀ تایر و سطح چسبندگی آن با زمین می باشد. عرضۀ لاستیک کومهو رادیال بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است چون تولید کنندگان توانسته اند بازدهی و بهره وری آن را نسبت به نسخه های قدیمی دو چندان نمایند.

هنگام انتخاب لاستیک کومهو بایستی سال تولید آن را مد نظر بگیرید. چرا که طول عمر مفید لاستیک سالم حدود 4 الی 6 سال پس از تولید می باشد. بدین ترتیب همواره توصیۀ ما بر این است که از خرید لاستیک کومهو که بیش از 3 سال از تولید آن گذشته، اجتناب نمائید. جهت بررسی بیشتر برای خرید رینگ اسپرت و لاستیک ها و مشاورۀ آنلاین با افراد متخصص می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 122
نمایش همه
علاقه مندی ها ()