پوستر دیواری پتینه یکی دیگر از سبک های جدید طراحی محصولات دیوارپوش به شمار می رود. هم اکنون می توانید متناسب با فضای دکوراسیون داخلی منزل و یا محیط های اداری و تجاری می توانید با خرید پوستر دیواری پتینه ، جلوه ای متفاوت در محیط دکوراسیون سالن پذیرایی و دیگر قسمت های  منزل بوجود آورید. متناسب با سبک چیدمان تجهیزات دکوراسیون داخلی و سلیقۀ شخصی مالک ساختمان، می توان با خرید پوستر دیواری پتینه، نمای دکوراسیون داخلی را به سبک قدیمی طراحی نمائید. فروشگاه دیوار دکور در میان محصولات خود، توانسته موفق به عرضۀ آلبوم پوستر دیواری پتینه در طرح های مدرن و کلاسیک گردد.

فروش پوستر دیواری پتینه در سبک های مدرن و کلاسیک

هم اکنون متناسب با فضای دکواسیون های مختلف، می توانید از زیبایی طرح های پوستر دیواری پتینه در ابعاد متفاوت بهره مند گردید. نصب پوستر دیواری نسبت به کاغذ دیواری بسیار راحت است و به همین دلیل اکثر افراد متقاضی خرید پوستر دیواری هستند که راحت تر بتوانند جهت تزئین تنها بخشی از فضای دکوراسیون استفاده نمایند. در حال حاضر تولید کنندگان محصولات دیوارپوش توانسته اند با بهره گیری از مواد اولیۀ مرغوب، موفق به تولید انواع پوستر دیواری پتینه ضد آب گردند.

مهمترین تفاوت پوستر دیواری پتینه ، این است که باعث تغییرات اساسی در فضای دکوراسیون داخلی می گردد. در حال حاضر می توانید شاهد خلاقیت در طراحی مدل های متفاوت پوستر دیواری باشید که امکان تزئین نمای دکوراسیون های مدرن و همچنین کلاسیک و سنتی وجود دارد. از ترکیب رنگبندی متفاوت برای طراحی پوستر دیواری پتینه استفاده می کنند که بتوانند جلوه ای خاص به فضای قسمت های مختلف دکوراسیون بوجود آورند.

قیمت فروش کاغذ دیواری پتینه بر اساس کیفیت جنس، ضخامت و طرح آن تعیین می گردد. بدین ترتیب متناسب با فضای دکوراسیون منزل و یا محیط اداری و تجاری می توانید نسبت به خرید پوستر دیواری پتینه با قیمت ارزان و طرح های شیک و لوکس، از طریق فروشگاه اینترنتی دیوار دکور تصمیم بگیرید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 172
نمایش همه
علاقه مندی ها ()