لاستیک دانلوپ را می توانید در بازار داخل تهیه نمائید. شرکت دنلوپ در کشور ژاپن راه اندازی شده است و از جمله برندهای معروف بازار به شمار می رود. اگر قصد تعویض لاستیک های فرسودۀ اتومبیل را با لاستیک های نو دارید، می توانید از مزایا و کیفیت بالای لاستیک های دانلوپ بهره مند گردید. کمپانی دانلوپ توانسته توسط گروه تحقیقات و توسعۀ مجموعۀ خود، موفق به طراحی و تولید مدل های متنوعی از لاستیک های سواری، باری، سنگین و غیره گردند.

فروشگاه تایر ایرانیان توانسته اند جهت پاسخگویی به سفارشات مشتریان، موفق به افزودن و فروش لاستیک دانلوپ  رادیال گردند.

دلایل خرید لاستیک دانلوپ چهار فصل

لاستیک دانلوپ رادیال بیش از لاستیک های بایاس این برند مورد استقبال قرار گرفته می شود چون از تکنولوژی روز برای تولید آنها استفاده نموده اند. در نتیجه سازگاری ساختار این نسخه از لاستیک های دانلوپ نسبت به شرایط محیطی بیشتر می باشد. بدین ترتیب بر اساس مدل اتومبیل، از میان انواع لاستیک دانلوپ، مدل مناسبی از این برند را می توانید خریداری نمائید.

اگر در پی خرید لاستیک دانلوپ سواری هستید، بررسی مشخصات فنی درج شده بر روی تایر را به شما پیشنهاد می دهید. به عبارتی بر اساس مشخصات فنی اتومبیل و شرایط محیطی از نظر آب و هوا در کنار وضعیت جاده بایستی انتخاب مدل لاستیک دنلوپ را انجام دهید. معمولاً لاستیک دانلوپ که بر روی آن عبارت M+S درج شده باشد را می توان در آب و هوای بارانی و جاده های گِل و لای استفاده نمود.

به طور کلی افرادی که در شرایط آب و هوایی معتدل و گرم و خشک رانندگی می کنند، می توانند با خرید لاستیک دانلوپ تمام فصل، بهترین لحظات رانندگی را تجربه نمایند. جهت بررسی بیشتر و دقیق تر مشخصات فنی مدل و برندهای مختلف لاستیک خودرو می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان مراجعه نموده و پس از مقایسۀ محصولات موجود در فروشگاه نسبت به خرید لاستیک نانکن  و لاستیک دانلوپ همراه با گارانتی معتبر اقدام نمائید.

    فروشگاه تایر ایرانیان

خیابان امیر کبیر نرسیده به خیابان ملت پاساژ کوشانپور طبقه همکف پلاک 13

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--02133118182

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 128
نمایش همه
علاقه مندی ها ()